Foto bij Deel 1

Enjoy! ;)

"Perce…"
Een klagend stemmetje kwam vanonder de lakens vandaan. Percy probeerde niet te lachen maar kon zijn gegrinnik niet tegenhouden. Het was algemeen geweten dat Oliver Wood, Wachter bij Puddlemere United, geen ochtendmens was.
"Perce…" klonk het weer. De eigenaar van die heerlijke sexy stem begon er blijkbaar een beetje genoeg van te krijgen.
"Wat?" antwoordde hij plagerig terug.
"Doe die gordijnen toe of ik ga je heel erg haten." Inderdaad geen ochtendmens.
"Gisterenavond zei je nochtans wat anders."
Oliver zuchtte. Uiteindelijk stapte Percy van het balkon af waar hij zo had staan genieten van het prachtige uitzicht op Barcelona en trok de gordijnen toe.
"Ik hou van je." Een hoofd met zo een warrig kapsel dat het beslist had kunnen concurreren met dat van Harry Potter en een lekker bovenlijf kwamen vanonder de lakens vandaan. Een glimlach zweefde op het gezicht van zijn vriendje. Opeens wist Percy waarom verliefd was geworden op deze gespierde engelenverschijning en hij liet zich naast de Zwerkbalspeler op het bed vallen.
"Ik hou van je." herhaalde Oliver en drukte zijn goddelijke lippen passioneel op die van Percy.

Kudo/reactie? (flower)

Reageer (3)

  • Creativity

    Awesome Perciver fluff.
    Abo!

    1 decennium geleden
  • Square

    Haha, leuk. Het is inderdaad wel wat aan de korte kant, maar misschien zijn de volgende hoofdstukken wel langer. In ieder geval is het bijzonder fluffy. (bloos)

    1 decennium geleden
  • Maheegan

    I like it, maar het is zo kort Oo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen