Seventy-Eight
*Harry Styles
Ik keek het busje rond nadat ik klaar was met het artikel en mijn blik bleef steken op Zoey. Haar ogen stonden op donder en haar wenkbrauwen waren ongelovig gefronst. Ze wou net haar mond openen om commentaar te leveren maar Ariana was haar voor.
'Zoey en Diana?!' riep ze wat boos. 'Een heel artikel in elkaar steken over mijn zus en de band van mijn neefje en ze kunnen de moeite niet eens doen om mijn naam fatsoenlijk in hun blad te schrijven?'
'Ik vermoord Sven.' zei Zoey kortaf. 'Hoe durft hij mijn privé-leven gewoon schaamteloos aan de boekjes te verkopen?' vervolgde ze kwaad. 'Leugens over mijn privé-leven weliswaar, maar toch!' verbeterde ze zichzelf toen ze Liam haar een verbaasde blik zag toewerpen. 'Ik wordt afgeschilderd als een agressief, jaloers wicht dat een perfect koppel uit elkaar probeert te krijgen terwijl ze zelf ook een vriendje heeft!' 'Maar dat klopt toch niet. Wat maakt het jou nu uit wat ze over jou zeggen? Ze kunnen schrijven wat ze willen, dat betekent nog niet dat het klopt of dat mensen het geloven.' zei Niall.
'Maar mensen gaan het wel geloven, want ze weten niet beter. Binnenkort denkt de halve wereld dat ik een psychopatisch mens ben.'
'Je overdrijft Zoe,' zei Liam. 'binnen een paar dagen is iedereen dit allang vergeten en wordt er nooit meer over gesproken. Wij kunnen het wel weten. Er zijn al zoveel artikels over ons verschenen waar helemaal niets van klopte, je moet het gewoon negeren. Wat mij interesseert is dat van die kus.'
'Oh, juist, dat... Zie je: het was-' begon Zoey te stotteren. 'Weet je dat niet meer? Flesjedraaien. Onze eerste nacht in de club, een kleine kus maar voor de blaadjes natuurlijk een passionele liefdesbetuiging.' hielp ik haar met een pokerface.
'Oh, ja.' herinnerde Liam zich waarna hij weer begon te lachen. 'Wat is dit belachelijk. Ophef om een flauw blaadje.'
Ik begon opgelucht mee te lachen, hij zocht er verder niets achter. 'En toch gaat Sven eraan. Hij heeft het recht niet, wat als ik nu over hem zou zeggen dat hij verkering heeft met, bijvoorbeeld, Miley Cyrus in het geheim?'
'Dan zou iedereen je voor gek verklaren.' lachte Louis, iedereen schoot in de lach en Zoey keek me even opgelaten aan alsof ze wou zeggen dat het nog beter was gegaan dan verwacht.
'Serieus, hou een beetje afstand. Hij is nog steeds mijn Hazza en ik kan soms erg jaloers zijn.' herhaalde Louis nog maar eens bloedserieus tegen Zoey. de rest van de rit naar huis praatten we niet meer over mij, haar, Mell, Sven of het artikel.
Even een saai stukje, die moeten er ook zijn, hé. Wat denken/willen jullie dat er gaat gebeuren? En hoe waren jullie examens?
Reageer (4)
Examens waren wel goed buiten mijn Latijn wat minder.. En bij jou?
1 decennium geledenSnel verdaaaaaaaaaaaaahh
snellverdahh <3
1 decennium geledenAahaha Louis, you are a true genius. ;p
1 decennium geledenSuper snel verder
1 decennium geleden