Foto bij Inlove with Legolas 8

Ebigon pov
Ik was nog steeds wel een beetje boos op Legolas. We liepen terug zonder elkaar aan te kijken. Ik had wel het gevoel dat Legolas iets wou vertellen maar het niet echt durfde. Maar ik wist wel dat het ooit toch wel weer goed zou komen.
Kom we lopen door zei Aragon.
Een paar uur later het was al middag. Ik heb vreselijke honger zei Andrea, jij hebt altijd honger zei ik tegen haar. Nee dat valt best wel mee ik heb vandaag alleen 2 appels op ei en brood zei Andrea, pas maar op anders word je net zo dik als die man daar, ik wees na een man die stenen aan het verzamelen was hij was dik en je zag de heletijd zijn bilspleet. Ieew nooit zei Andrea , Ik begon te lachen zie ik daar nou een vet kwab ik wees na haar oksel die eigenlijk mooi dun was. Hou je mond of anders zou ik je... Andrea keek me met grote ogen aan. Ik keek achter me, en ik zie opeens 7 grote Wargs staan. Legolas pakte zijn pijl en boog Hij schoot er 2 neer. Ik pakte mijn mes, 1 Warg probeerde me aan te vallen. Tief op kloot beest riep ik, ik pakte mijn mes en stook het beest neer in zijn hoofd. Iedereen was aan het verdedigen. Toen ze eenmaal dood waren liepen we weer verder, Je hebt honger toch Andrea eet die warg op zei Aragon. Andrea keek hem met een vies gezicht aan , nooit eet ik een warg riep ze. Kom je wel achter als we zonder eten zitten zei Legolas. Dan eet ik maar niets ik ga niet zo een vies beest eten zei Andrea, Ik begon te lachen. Kijk daar een riviertje ik wil me even opfrissen ik heb het warm zei ik. Ja laten we even ergens gaan zitten we lopen nu al zo lang zei Legolas. Even weg kijken ik doe even mijn kleding uit en andere aan dat nat mag worden zei ik tegen de jongens. Ze keken weg ik en Andrea kleden ons wat verderop om, Legolas keek stiekem even om. Aregorn moest lachen en gaf hem een klap, of jij het erg vind als Legolas je ondergoed ziet zei Andrea ze duwde me in het water. KOUD riep ik hard.

Reageer (5)

  • FantasyXxxX

    Awhh dankje allemaal ^^

    xx

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    Grr mijn kudo knop doet het niet! dus je kreeg hem nog te goed van me!!! XX

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    Snel verder!! Jeej je hebt nieuwe abo`s:)

    KUDO!!(hoera)

    xx(ps Snel verder?!)

    1 decennium geleden
  • DamonEnzo

    VEDER VEDER VEDER!!!!!!!!!!!!
    JE HEBT MIJ ABBO EN EEN KUDO

    1 decennium geleden
  • dineniel

    leuwk(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen