Foto bij 050 Mexx Smith

Met een soort pijn in mijn hart en een leeg gevoel schrijf ik dit.
Met dit hoop ik het beste te maken van wat ik kan.
Hoe graag ik ook verder zou willen schrijven, ik moet het gewoon niet langdradig maken.

Daarnaast werd er ook gevraagd naar mijn twitter... :p. Mij best als jullie die willen, t is alleen niet dat ik bepaald interessant ben..
Mijn twitter is @RowiedeHaas :). Wat heel simpel mijn volledige naam is..

Wel wil ik iedereen echt alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen :).

Ik ben trouwens ook nog van plan om een epiloog te schrijven.. Maar dat moet nog komen.
En trouwens nog heeeeeel erg bedankt voor alle lieve reacties :$

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • StylesDream

    Jaah! Ik ben het eens met Minoutieee! Stuur het naar alle uitgeverijen. Ik koop dan.je boek sowieso!

    1 decennium geleden
  • xMuurbloem

    Ik zal je verhaal missen :( Vond het echt een superleuke story! Proficiat voor dat! (: xx

    1 decennium geleden
  • MatthewHealy

    (nog sorry voor mn typepolio, mobiel, weetjewel.....)

    1 decennium geleden
  • MatthewHealy

    Wauw. Ik moest.huilen. Je hebt me laten huilen. Ik moest zelfs niet huilen toen.mijn oma dood ging. Wow, zo mooi is t dus Rowie. Ik vind t zo jammer dat t nu over is, elke keer als ik "prive bericht van curlyy" in mn pb zag staan, werd ik helemaal vrolijk.

    Ik volgde jou al op twitter eh, wij tweetent over sinterklaas... #goeietijdeeee

    Ik heb alleen een vraag:
    Wil je dit alsjeblieft naar alle uotgeverijen in het hele land sturen, zodat minstens één je je verhaal laat uitgeven.

    Het is het echt waard, zooo mooi! Zekerweten dat ik m dan ga kopen!
    En dan 594538956 keer lezen natuurlijk
    Deze reactie was veel te lang, maar ik moest het allemaal gewoon eventjes kwijt

    Xx

    1 decennium geleden
  • nialldream

    WAUWW!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen