38.
‘Euhm, Tom?’ Liv keek verbaasd de kamer rond. Ze waren net aangekomen in hun hotel en de kamer die Tom gereserveerd had, liet niets te wensen over. ‘Vind je het mooi?’ vroeg Tom lief terwijl hij de koffers neerzette in de grote kamer. ‘Mooi? Dit ziet eruit als de bruidssuite.’ zei Liv lachend terwijl ze de kamer rondkeek. Het was een grote kamer in lichte kleuren met rode accenten, het meest opvallend was het groot hemelbed. ‘Dan heb je de badkamer nog niet gezien.’ Tom lachte en ging met Liv naar de grote badkamer met een reusachtig bad. Liv keek met grote ogen naar de badkamer, wow! ‘Ik denk dat ik straks in bad ga.’ zei ze lachend terwijl ze terug liep naar het bed en zichzelf erop liet vallen. Tom grinnikte, dit was al een goed begin. ‘We gaan straks uit eten met een kennis van mij.’ ‘Kennis?’ Liv ging recht zitten en keek Tom vragend aan, ze had echt geen zin om de hele avond met een of andere ex-vriendin van Tom samen te eten. ‘Ja, ik heb haar al een tijdje niet gezien en nu we toch in Turkije zijn…’ Tom haalde nonchalant zijn schouders op. Hij wou niet liegen maar het moest nu eenmaal, doel heiligt middelen. Liv knikte zacht als teken dat ze het goed vond, ze kon moeilijk gaan tegenwerken nadat Tom dit allemaal voor haar georganiseerd had. ‘Trouwens, we gaan eerst nog shoppen.’ zei Tom speels waardoor er een grote glimlach bij Liv opkwam. ‘Dat vind ik een heel goed idee.’ zei ze enthousiast terwijl ze opstond en naar haar koffer liep. Liv keek kort uit het raam om te zien wat voor weer het was en nam een leuke outfit uit haar tas toen ze merkte dat het aan het sneeuwen was. ‘Oh, sneeuw!’ Liv glimlachte breed. ‘Vind je het fijn als het sneeuwt?’ Tom sloeg zijn armen om haar middel en keek met haar mee naar buiten. Liv knikte lief en probeerde tevergeefs het aantal vallende vlokjes te tellen. ‘Ik was er vroeger dol op, als klein kind in de sneeuw spelen….’ Tom glimlachte. ‘Ik zie het al voor mij, zo’n mini versie van jou die een sneeuwengeltje maakt.’ Liv lachte toen Tom dat zei, dat was inderdaad hetgeen ze graag deed. ‘Je kent me te goed.’ Liv gaf hem een kusje en liep toen naar de badkamer om zich om te kleden. Ze maakte haar haar nonchalant vast en trok een zwart lijntje met de eyeliner, gevolgd door een felroze lipstift. ‘Schatje, ben je klaar?’ vroeg Tom na een tijdje. Liv was net klaar en liep de badkamer uit. ‘Ich bin fertig.’ zei ze lachend in gebroken Duits. ‘Wow, kommen sie hier, meine Schatze.’ Tom lachte en gaf haar een kusje. ‘Je ziet er geweldig uit.’ zei hij lief. Hij vond het echt schattig van haar dat ze haar best deed om Duits te leren, ondanks dat het een moeilijke taal was. ‘Kom, we zijn weg.’ Tom sloeg zijn arm om haar terwijl Liv haar handtas pakte en de kamer uit liep. ‘Heb je iets nodig?’ Ze zaten ondertussen al in de taxi en het werd steeds drukker rond hen dus ze zouden al snel het centrum bereiken. ‘Ik heb nooit iets nodig maar ik koop altijd wat.’ zei Liv lachend terwijl ze uitstapte. Ze had er echt zin in, hier was Tokio Hotel niet zo beroemd en niemand verwachtte Liv hier dus de paparazzi zou hen wel met rust laten, net wat ze beide nodig hadden.
Reageer (3)
please snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en veel succes met het werken??????
1 decennium geledenLeuk deeltje!
1 decennium geledenBen benieuwd wat Liv gaat doen/zeggen als ze erachter komt dat het haar biologische moeder is, die ze ontmoet..
En zijn je examens goed gegaan (: ?
Ga je snel verder?
xx
Mooi deeltje!
1 decennium geledenSnel verder