EN HIER IS DIE DAN : ) nee okee sorry voor het lange wachten!!: ( maar ik ben op dit moment echt een inspiratieloos persoon-.- en me moeder begint te zeuren over dat ik te veel op de laptop zit enzo...

iemand tips?

Vanuit Linde

Een uurtje later zijn we in Walibi en we springen allemaal het busje uit. We lopen naar de kassa en betalen allemaal ons kaartje. “waar gaan we als eerste in?” vraag ik dan blij. “uhh, speed of sound!” zeggen Nils en Owen dan in koor. “wacht nee, die gaat over de kop!! Dat wil ik echt niet!!” zegt Fleur dan aarzelend. “kom op Fleur ga gewoon mee!! Dan ga je weer gezellig naast Rein zitten haha!” zegt Daan lachend en Rein kijkt hem echt heel boos aan. Maar toch zegt hij “is goed, ik ga wel naast je zitten”. “oke oke, ik ga wel mee!” zegt Fleur dan lachend en we lopen met z’n 8en richting de speed of sound. Dan staan we in de rij te wachten en het is heel gezellig met z’n alle! Fleur staat bij Roos en Lotte en ik sta naast Daan voor ons staan Nils, Owen en Rein en ik zie Rein de hele tijd naar Fleur kijken. Ik stoot hem aan en zeg “je kunt het ook gewoon tegen der zeggen, dat je der leuk vind..” Rein komt terug uit zijn gedachte en zegt “huh, nee, echt niet!” “ooh, en jij was degene die tegen mij zei ‘waarom zeg je niet gewoon tegen Daan wat je voor hem voelt?’ haha” zeg ik lachend, “ja, nu snap ik waarom je dat niet deed..” zegt hij en hij kijkt naar de grond. “nou ja, je moet het zelf weten!” zeg ik dan tegen Rein. “wacht weet jij dan of ze mij ook leuk vind?” vraagt Rein dan aan mij en ik zeg “wat denk jij nou, dat ik dit soort dingen over me vriendin ga vertellen? Haha” “nee, eigenlijk niet, maar ik kon het proberen toch?” dan kunnen we de achtbaan in. We hebben de hele dag heel veel lol en rond 19:00 gaan we even eten bij een restaurantje met z’n alle. We gaan met z’n alle aan een tafel zitten en bestellen wat te eten. Dan is eigenlijk pas de eerste keer vandaag dat iemand Mainstreet herkend! Er komt een klein meisje naar ons toe lopen, “hoi” zegt ze verlegen, Owen begint tegen het meisje te praten “hoi, hoe heet jij?” “uhh, ik heet Lisa, jullie zijn toch Mainstreet?” zegt ze stamelend, “Lisa, mooie naam! Ja, wij zijn Mainstreet, wil je met ons op de foto?” zegt Owen lief tegen Lisa. “ja, ik wil heel graag met jullie op de foto!!” zegt Lisa blij en de jongens staan allemaal op. Ze gaan met haar op de foto, geven haar een handtekening en dan loopt ze weer rustig weg. “woow, dat was gewoon de enige tot nu toe die jullie heeft herkend!” zeg ik dan verbaasd. “haha, ja klopt!” zegt Nils lachend, “niet zo erg toch?” vraagt Rein dan, “nee, klopt het is echt gezellig!” zeg ik dan vrolijk. We eten allemaal rustig ons eten op en daarna lopen we het restaurant uit en lopen richting de uitgang, “ik moet nog even naar de wc” zegt Fleur dan, “ik loop wel even mee” zeg ik tegen der en we lopen richting de wc. Er komen 2 meisjes naar ons toe lopen en het ene meisje zegt tegen me, “jij bent toch de vriendin van Daan?” “jaa, dat ben ik” zeg ik vrolijk, “oke, nou ik wou even zeggen dat Daan wel beter verdient en dat jullie helemaal niet bij elkaar passen” zegt ze grijnzend. Ik kijk haar verbaasd aan en ren snikkend terug naar de rest samen met Fleur. “wat is daar gebeurd?” zegt Daan dan en loopt naar me toe, “ja, er kwamen 2 meisjes naar ons toe en die begonnen tegen me te vertellen dat je veel beter verdient en dat we helemaal niet bij elkaar passen…” zeg ik snikkend. “nou, dan gaan we ze even vrolijk vertellen dat dat dus echt nergens op slaat en dat ze geen echte mainiacs zijn als ze dat tegen jou zeggen!” zegt Daan en hij trekt me mee in de richting van de wc’s, waar de meisjes nog staan te kletsen. Daan begint meteen tegen ze te praten “ik weet niet wat jullie er zo leuk aan vinden om mijn vriendin te gaan staan beledigen, maar ik vind het echt nergens op slaan!” de meisjes kijken ons allebei een beetje verast aan en staan een beetje verstijfd tegenover ons, dan begint het ene meisje te stamelen “uhh, ja, uhh, sorry” dan heb ik mijn zelfvertrouwen terug gevonden en zeg tegen het ene meisje die mij aan sprak, “je had zeker niet verwacht dat Daan hier gewoon ook zou zijn he? Toen je dat tegen me zei?”. “laat maar zitten, volgens mij snappen ze wel dat ze het niet nog een keer moeten doen..” zegt Daan dan tegen me. Ondertussen is de rest ook aan komen lopen en staan ze allemaal een beetje achter ons te kijken. De meisjes staan dan maar een beetje verstijfd naar ons allemaal te kijken, ze hadden zeker niet verwacht dat heel Mainstreet hier zou zijn… “zullen we verder lopen naar de uitgang?” vraagt Rein dan, “ja, is goed” zegt Daan. Hij slaat een arm om me heen kijkt de meisjes nog even vreemd aan en dan lopen we met z’n 8en verder richting de uitgang.

De taxi staat al te wachten als we uit het park komen, dus we stappen snel in. We gaan weer hetzelfde zitten als op de heenweg en ik ga rustig tegen Daan aanliggen, ik ben best moe van deze dag! Het was heel gezellig, maar wel heel vermoeiend haha. Ik zie Rein heel stil naast Fleur zitten, die op haar mobiel bezig zit. aaahw, hij vind haar echt leuk! Je ziet het gewoon aan hem, denk ik bij mezelf, maar ja ik ga hem niet vertellen dat Fleur hem ook leuk vind, moeten ze samen maar uit zoeken haha. Na een uurtje zijn we terug bij het hotel en stappen allemaal uit. We lopen naar boven en zeggen allemaal nog even doei tegen elkaar en dan loopt iedereen zijn eigen kamer in. Rein houd me nog even tegen, “Linde, als jij niet wil zeggen of Fleur me leuk vind, mag ik dan wel der nummer?” “ja is goed, ik whapp zo wel even naar je” “okee, dankjewel!” en dan lopen wij ook onze eigen kamer binnen.

Reageer (2)

  • heyitsmarije

    nog nieuw hoofdstukje vnv? :)
    xx <3

    1 decennium geleden
  • ginadam

    leukleukleuk snel door !! en ik heb zelf ook geen inspiratie dus sorry geen tipzxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen