Foto bij hoofdstuk 5 ~ Knapperd <33

Het spannende vervolg op hfst 4 :)
Dit wordt een heel kort hoofdstuk.
xx

De deur begint iets te kraken. Opeens zie ik een mooie bos krullen verschijnen. Vervolgens komen er een paar hele mooie ogen tevoorschijn en tot slot de mooiste glimlach die ik ooit heb gezien. Ik voel iets kriebelen in mijn buik, ik weet niet wat het is maar het voelt fijn. " H-hallo.." Hoor ik de jongen dan met zijn mooie stem zeggen. " Hallo.. Heb jij dit kaartje misschien gestuurd? " Zeg ik met trillende handen en benen. " Euuhmm.. Ja. " En de prachtige jongen moet blozen. " " M-maar wij kennen elkaar toch niet? " " Ik zit bij jou op school.." Zegt de jongen heel onzeker. " Oké, maar hoe heet je eigenlijk? " " Harry.. Harry Styles." " Oké ik ben Louis en dit is Zayn. " " Dat wist ik al. " Zegt Harry met een klein lachje.. Weer die mooie lach, ik hou nu al van die lach. " En waarom heb je het kaartje gestuurd als ik vragen mag?" " Dat is een lang verhaal.. " " Vertel maar gewoon hoor." Zeg ik dan heel meelevend. " Nou.. Het begon vorig jaar, toen ik ontdekte dat ik niet op meisjes viel." Ik schrok even. "Toen heb ik ook aan niemand durven te vertellen dat ik homo ben. En dat weet nu nog steeds niemand behalve jullie en mijn familie. Maar daar wil ik mee zeggen dat.. Nouja.. Laat maar zeggen dat.. Je weet wel.. Ik verliefd op je ben." Ik weet niet wat ik hoor.. Harry? Verliefd op mij? Dat is onmogelijk. " En ik weet dat het misschien een beetje raar is maar dit was mijn manier om het je te vertellen. Ik hoop dat je niet boos bent ofzo." Ging hij door met zijn verhaal." En ik hoop dat we vrienden kunnen zijn." " J..j.. Jahoor." Kreeg ik moeilijk uit mijn strot. "Oké dat vind ik erg fijn." En hij glimlacht again.







Dit was maar een klein stukje tekst omdat ik niet kon wachten tot morgen om nog iets te schrijven :) hih
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en een reactie schrijven :)

Reageer (6)

  • Ganbarimasu

    whoow. dat was best wel straight to the point.

    1 decennium geleden
  • xSinaasappel

    Ahhw harry is schattig

    1 decennium geleden
  • xdanielle1Dx

    Dankje allemaal voor alle leuke reacties

    1 decennium geleden
  • Michellexx1D

    Omg zo leuk!!!!
    Ga een echt boek schrijven;)
    Beste verhaal ever!!!!!!!!!!!!!(H)(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • Justme96

    hahah harry die onzeker is! dat maak je niet zo vaak mee! :)
    maar wel zo sweet!
    Lou houd nou al van zijn glimlach nou de rest nog! :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen