We can't live together, Tom. Or maybe we can... 54
Vorige keer:
âZo, alles steekt in het wasmachineâ, zegt hij tevreden.
âDoe heb je goed gedaan, flinke jongenâ, zeg ik.
âDat verdient wel wat zeker?â zegt hij, terwijl hij naar zijn wang wijst. Ik glimlach en sta recht. Ik druk een snel, klein kusje op zijn wang en ga dan terug zitten. Ik werp een blik op Tom en zie hem, lichtjes jaloers, naar ons kijken.
âHey, niet zo jaloers, jijâ, lach ik, waarna ik mijn lippen kort op de zijne zet.
âIk ben niet jaloersâ, zegt hij koppig.
âToch wel, liefjeâ, plaag ik hem. Ik druk nog een kusje op zijn mond en por hem dan eens in zijn zij. Hij grijnst en port terug.
âZeg, hebben jullie toevallig geen honger?â vraagt Bill. Om even een zicht te hebben op de tijd; het is nu ietsje na vier.
âJa, eigenlijk welâ, antwoord ik.
âIk bel de pizzabezorgerâ, zegt Bill dan.
âNee! Wij gaan met zân drieën gezellig kokenâ, zeg ik dan. Ik hoor Tom zuchten. âJullie eten veel te ongezond en niet gevarieerdâ, zeg ik dan.
âEr is niets in huisâ, zegt Bill dan.
âEr bestaat zoiets als een supermarkt, Billâ, zeg ik. Hij knikt.
âKom, Tom. Sta rechtâ, zegt hij dan. Ik doe snel andere kleren aan. Tom verbergt zijn blauw oog achter een zonnebril. En dan vertrekken we op ons gemak naar de supermarkt.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
SUPERR:D:D
1 decennium geledensnel verder:D:D
xxx
VERDERQ
1 decennium geledenWEITER
1 decennium geledenxxxxx
Snel verder!!
1 decennium geledenx33.
Snel verder!!
1 decennium geleden<3