Hoofdstuk 32
naar 20 minuten rijden word ik wakker en ben misselijk Rein ziet het "mam kun je hier ergens stoppen marjon is heel misselijk" "we stoppen nu wel" nog geen minuut later staan we aan de kant Rein geeft me een flesje water ik stap uit en haal even frisselucht na 5 minuten later stap ik weer in de auto en rijden we verder "is het nog ver"? Vraagt me zusje "best wel nog een uurtje ongeveer" ik hoor een groote zucht en begin te lachen. Rein kijkt me aan "waarom lach je"? "oh binnen pretje" ik ga weer tegen Rein aan ligen. "Waarom ben jij grooter als Rein"? vraagt me zusje. Ik schiet weer in de lach en kijk Rein aan "omdat Rein nooit veel groente heeft gegeten" Rein lacht nu ook. na een half uurtje begint Rein honger te krijgen "mam kunnen we even langs een bezinepomp ik heb honger" "is goed Reintje" me zusje begint te lachen. na 5 minuten komen we een bezinepomp tegen Rein en ik stappen uit en krijgen wat geld mee van Rein zijn moeder. we lopen naar binnen. Er komt een Mainiac aan "Rein heb je een leuke kerst en mag ik op de foto"? Rein kijkt me aan en zegt "vandaag niet ik ben nu met me meisje en ja ik heb een leuke kerst" we lopen verder en Rein koopt wat te eten betaalt en we lopen weer naar de auto "je had best met haar op de foto gemogen hoor" Rein kijkt me aan en geeft me een kus op me voorhoofd. We stappe in en we rijden verder. na een half uurtje zijn we er. We lopen naar binnen ik trek me jas uit en hang hem op ik ga op de bank zitten "ik haal je tas even uit de auto" "oke als je er maar niet in gaat kijken vind ik het goed" Als Rein naar buiten loopt stuur ik Cindy een smsje: ik ben nu aangekomen het is hier mooi doe rustig aan en maak er een mooie kerst van xx Marjon als ik me telefoon heb weg gelegt komt Chrisje er aan ze loopt naar me toe "hoi jij bent dus Rein zijn vriendin ik ben Chrisje" " ja ik ben de vriendin van Rein ik heet Marjon" Chrisje komt bij me zitten. na dat ze zit komen Rein en me zusje er weer aan "hoe lang was je van plan hier te blijven?" uhh gewoon 3dagen hoezo" "je tas is zo zwaar" "ach man jij bent gewoon een slappeling" zegt Chrisje ik schiet in de lach "en wie ben jij?" vraagt Chrisje aan me zusje "ik ben het zusje van marjon" "en hoe heet je?" "ik heet Camille" zegt me zusje verlegen "mooie naam" "even op terug komen me tas daar zit gewoon een paar kadotjes in meer niet maar ik heb nog niet alle kado's" "zulle we gewoo met z'n 3e gaan shoppen ik moet ook nog een paar kados kopen" zegt Chrisje. "okj leuk nou Camille wil je mee?" "jaa" ik pak me geld en geef Rein een knuffel en een kus en ga gezellig met Chrisje en Camille shoppen als we aan komen gaan we eerst naar de six ik koop daar een leuke ketting voor me zusje en Chrisje koopt daar ook nog wat en we gaan verder na ongeveer een uurtje te hebben rond gelopen gaan we waar naar huis. Als we er zijn pak ik alles snel in. "Zullen we even gaan voetballen" vraagt Rein "is goed maar ik ben niet zo goed" we gaan naar buiten en we gaan Voetballen me zusje hoort bij mij en Rein alleen na de aftrap had Rein de bal en haalde ik hem onderuit Chrisje komt er aan e ziet het en begint te lachen. Ik loop naar Rein toe "gaat het schat" vraag ik lachend "ja gaat wel hoor geef even een hand" ik geef Rein een hand en hij trekt me ook op de grond we beginnen te lachen en gaan we weer verder voetballen. Zonder dat we het door hebben is het al weer 5 uur. We worden geroepen vooe het eten we lopen naar binnen en gaan aan tafel zitten.
Reageer (1)
leukk(: snel verder(: x
1 decennium geleden