007 - Floor A. Wolven
De bel was gegaan maar ik wou nog even snel met George praten. Ik kon zien aan hem dat hij Hannah best wel aantrekkelijk vond maar dat mag niet. George moet mij leuk vinden! Ik ben een veel beter persoon dan haar! Ik ben knapper, slanker. Alles beter dan haar! We hebben toch aan de andere kant van de school les, en aangezien de school HUGE is heb ik nog wel tijd. 'Hey George! Wait! I want to talk with you!' George keek om en zag mij en stopte meteen. 'Hey girl wat's wrong?' vroeg George aan mij. 'Sorry, but my name is Floor, not girl. I wanted to tell you that I know that you like Hannah'. Ik ging meteen straight to the point en vertelde wat ik wou zeggen. 'wha..a..a.t that's not true' zei hij stotterend terug. Oeh ik wist het. Óh yea you know that that is true. I see it in your eyes if you look to her' 'okay, maybe a little bit. So what? Everyone likes someone. You also like someone. That's normal?' zei hij boos terug. 'I like you!' zei ik terwijl ik heftig knipperde met mijn wimpers. Dat werkt altijd. 'Okay. Maybe if you are a little bit nicer and you don't look like a dumb hoe i start too like you too. But not now'. Hij liep kwaad weg. 'Okay. i would do that. Maybe...' schreeuwde ik hem achterna. Tss.. hij denkt dat die alles is. Hij moet niet denken dat hij en Hannah daar mee weg komen. Ze komen er nog wel achter wat ik van plan ben!
Reageer (2)
gheghe ^^
1 decennium geledenomg, mijn naam is bitchie bezig.
1 decennium geledengheghe, ik zou het in het echt zo doen als george kwam,
'hoi laura, george is knap hé, weet ik. jammer dat je luke hebt.
HOI GEORGE MEET ME, YOUR' NEXT GF. '