009- Hannah J. Smith.
Ondertussen is school afgelopen en is het al bijna 7 uur. George komt zo. Ik vind het echt super spannend! Ik vind hem echt leuk en ik wil het niet verpesten want dat voel ik me kut. Dan heb ik mijn enigste kans bij hem verpest. Ik ben niet zo'n knap barbiepopje zoals de rest in mijn klas. Als ik het nu verpest dan gaat hij vast met een van hun. Dat wil ik echt niet. Met die zorgen aan mijn hoofd ben ik me klaar aan het maken. Ik had Noa gebeld om advies, Maar ja Nao heeft ook niet heel erg veel ervaring met jongens. gheghe. Daar heb ik niet zoveel aan. Ik wou eerst een leuk jurkje aan doen. Maar dat is toch een beetje té. We gaan toch maar ''huiswerk maken''. Dus ik heb maar iets heel simpels aangedaan: http://www.polyvore.com/simple/set?id=63046426. Het is simpel maar toch leuk.
*tring tring* Shit noooo! De bel gaat. George. asdfghjkl. Crazy crazy crazy till we see the sun. (gheghe directioners thing). Oke Hannah, je loopt nu rustig de trap af en doet kalm de deur open. Ik liep de trap af maar struikelde bijna over een paar schoenen van mij. Kutzooi! Uiteindelijk was ik toch heel beneden aangekomen en deed ik de deur open. 'Hey george!'' zei ik misschien net iets te overenthousiast. George gas me een knuffel en zei hoi terug. 'I'm gonna grap a drink. If you already go to my room than i'll be right there. Its the second room from the right side!'. 'Okay' zei george terug. daarna hoorde ik voetstappen op de trap wat betekende dat hij dus naar boven was gelopen.
Rustig liep ik naar de keuken. Ik hoopte dat we nog een fles cola of zo iets hadden. Volgensmij heeft mijn moeder nog geen boodschappen gedaan. En tja... mijn vader kan het niet doen. Aangezein hij twaalf jaar geleden is overleden. Soms heb ik er nogsteeds moeite mee. Ik mis echt een vader figuur in mijn leven. Maar ik denk er nu liever niet aan. Want straks begin ik alweer te janken en dat terwijl George boven zit. Snel open ik de koelkast en zie tot mijn opluchting dat we nog een fles cola hebben. Snel pak ik twee bekers uit het net nieuwe witte keukenkastje en loop ik naar boven. George zal zich wel afvragen waar ik blijf.
Reageer (1)
omg omg omg omg snel verder oke! I LOVE IT
1 decennium geleden