Foto bij In Love With a Celebrity hooftstuk 15

Ik lig samen met niall in mijn bed ik moet verstandig zijn en nadenken maar dat kan niet want ik ben te druk bezig met niall.

ik zoen hem zo lang als ik kan. Ik wil dit, echt, heel graag zelfs, maar ik kan het niet! Ik ken hem te kort en ik weet zeker dat Rooz me dan een hoer noemt of een slet of zo. En daarbij komt ook nog dat het mijn half broer is. Wat zal ik moeten zeggen tegen mam? Liegen? Daar ben ik echt zo slecht in! Ik kan het beter niet doen, ik moet hier mee ophouden. Maar mijn topje is al uit. Ik lig in mijn bh in bed met niall horan! het komt nu pas binnen. OMG waar ben ik mee bezig. Ik kan mezelf er niet tegen verzetten. Ik trek niall's shirt uit en zoen hem eerst in zijn hals. Dan op zijn borst en al snel lager. Hij probeert mijn broek uit te doen. Hij grinnikt zacht en gooit mijn broek op de grond. 'Let's do this' fluistert niall. Ik trek zijn broek uit en leg mijn vinger op zijn lippen. 'Niet praten maar doen' ik heb het nog niet gezegd en heb er al spijt van. hij maakt de sluiting van mijn bh los en gooit mijn bh op de grond. Hij wrijft met zijn handen zachtjes over mijn borsten. 'Je bent zo mooi' fluistert hij in mijn oor. ik aarzel maar trek dan zijn ondergoed naar beneden. waarna de mijne ook snel uit is. ik kus hem zachtjes op zijn eikel waardoor hij meteen reageert. 'Gaan we dit echt doen?' vraag ik onzeker. 'Just enjoy' zegt hij grijnzend en tast mijn opening met zijn eikel. zijn penis schuift zachtjes naar binnen. Ik kreun best luid. 'let's go faster' niall heeft het amper gezegt of hij beweegt al 10 keer zo snel. Ik weet niet waar ik mee bezig ben maar het voelt zo goed! 'Ga door!' roep ik uit alsof dit de meest fantastische gebeurtenis in mijn leven is. Na een tijdje horen we de deur open gaan. 'Hi gays!' horen we iemand roepen. 'Ze zijn thuis!' fluister ik geschrikt. Ik kijk naar niall. 'Shit!' niall springt op, pakt zijn onderbroek doet die aan en neemt zijn andere kleren mee naar zijn kamer. Ik doe ook snel mijn ondergoed en bh aan gooi mijn kleren in de kast en ga snel onder de dekens liggen. Er komt iemand de trap op lopen. 'nee!' ik zie dat mijn bed vochtig is door de sperma. ik weet niet wat ik moet doen ik kijk zoekend om me heen. Iemand klopt op mijn deur.

Reageer (2)

  • Silviepayne

    hihi dan ga ik maar eens verder schrijven x

    1 decennium geleden
  • Payno

    Nialler is toch niet zo :(
    Anyway i stil love you'r story x'D
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen