Foto bij Pink Fluffy Unicorn 2.

Ik besloten om gelijk een nieuw stukje te schrijven ookal heb ik nog helemaal geen abo's. NOG NIET MHUWAHAHAHAHAA! Nee grapje, ik heb geen geld voor de spotlight dus waarschijnlijk word dit zo'n heerlijk 2 abo's verhaal ;D Maar weet je, dat maakt eigenlijk helemaal niet uit want ik was niet van plan om hier veel aandacht aan te gaan besteden xd Alleen mn nask leraar is toch al boos op me omdat ik zijn hele les kantlijnen gingen tekenen in m'n schrift (hij heeft nu op alle bladzijdes een kantlijn!) omdat ik geen zin had om te beginnen aan de opdrachten, mja... Maar dat maakt niet uit! Nu ga ik snel beginnen aan het stukje zelf, want niemand leest dit anyways xd

Nu waren de blue ugly unicorns boos. Hoe durfde Piet-Jan-Arentszoon ze blauw te verven! Pink en fluffy zijn was alles wat ze konden! Toen begonnen ze met zijn allen een plan te maken. Samen mengden ze alle kleuren die ze konden vinden samen tot een vieze bruin brij. Het zag er niet heel smakelijk uit, en de anders oh zo lieve fluffy unicorns hadden gemene grijnzen op hun gezicht. Ze hadden allemaal een emmer met de bruine prut, en ze slopen naar Piet-Jan-Arentszoon die nietsvermoedend aan het dansen was op de regenboog. Toen begonnen ze met z'n allen te gillen en ze gooiden de emmers over hem heen. Geschokt keek hij om zich heen, naar zijn blauwe vriendjes. En toen, begon het opeens te regenen! En je zal wel denken; het regent toch altijd op een regenboog? Nee hoor, eigenlijk regent het er nooit. Het is er een fijne plek met pink fluffy unicorns, veel zon en mooie kleuren. Maar nu was de lucht grauw en de unicorns niet fluffy en pink. Het was de vloek. De vloek van Agrah. De pink fluffy unicorns waren altijd lief, zorgeloos en aardig, dus gebeurde er niks. Maar als ze wraakzuchtig en gemeen werden werd alles grauw, net zo lang tot alles was opgelost! Kortom; verschrikkelijk.

Mooi einde, vinden jullie niet? Jaja, helemaal geweldig. Vooral omdat ik zo mooi schrijf. Kuch. Vooral aan dit verhaal. Kuch. Maar dat maakt niet uit, want niemand leest het anyways xd.
Edit; ugh, ik vergeet de stukjes de hele tijd te activeren ;/ Maar ja, ik heb toch nog geen abo's dus dat maakt niet zo veel uit xd

Reageer (1)

  • OrangeRose

    IK BEN JOUW ALLEREERSTE ABO OP DIT SUPERDEPUPERLEUKE VERHAAL !!!!!
    ga je verder?

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen