Foto bij 04.

Zodra de scheids fluit, schiet ik de bal naar Laura, een team genoot. Ze rent Ryan als een speer voorbij en ik ren aan de andere kant van het veld. Ze schiet de bal met een hoge snelheid naar mij toe en ik schiet de bal zo hard mogelijk, maar dan word ik van achteren geteckelt. Ik val met een dreun op de grond, in het natte gras. Mijn hand gaat gelijk naar mijn bezeerde achterhoofd, daarna kijk ik pas naar de dader. Ik sta woedend op en geef Justin een zetje tegen zijn borst. Ik ga voor hem staan en scheld hem uit. De scheidsrechter komt naar ons toe rennen en waarschuwt me. 'Idioot.' sis ik tegen Justin en ga weer klaarstaan. Na de wedstrijd loop ik het veld af naar de kleedkamer. Ik blijf zitten en doe heel langzaam en rustig aan, zoals ik altijd doe, pure luiheid. Ik pak mijn iPhone en typ: ''5-3 gewonnen. burn kid.'' en tweet het. Met kid bedoel ik natuurlijk Justin. Ik grijns en trek een kort zwart spijkerbroekje, een wit hempje en een zwart vest daarboven aan. Ik doe mijn haren in een knot boven op mijn hoofd en doe mijn spullen in mijn tas. Ik loop de kleedkamer uit met mijn telefoon en starbucks in mijn hand, niet oplettend stoot ik tegen iemand aan. Ik laat mijn koffie op diegene vallen en sla mijn hand voor mijn mond. 'Oh my god, sorry!' zeg ik en kijk dan in het gezicht van de jongen. Als ik zie dat het Justin is, trek ik mijn wenkbrauw op. 'Kijk de volgende keer beter voor je, kid.' zeg ik met een scheve grijns. Ik zie hem grijnzen, daarna doet hij zijn shirt, waar ik zojuist koffie op heb gemorst, uit en zegt: 'Hm, een meisje met pit, ik mag je wel.' Ook al is Justin de grootste klootzak die ik ken, ik blijf naar zijn ontblote bovenlichaam kijken. Hij merkt het en grijnst breder. 'You like that, huh?' Ik frons en kijk hem weer recht en strak aan. 'Vergeet het.' Ik draai me om, loop met grote passen weg, maar voel dan meteen een arm vanachter om mijn middel. Ik blijf staan en kijk nog steeds met mijn strakke blik vooruit. 'Wat is je naam. Beauty, flawless, miss Perfect misschien?' fluistert hij vanachter in mijn oor. Ik kan er niks aan doen, maar voel een enorme warme tinteling door me heen. Ik draai me om. 'Herken je me dan ook echt niet?' vraag ik en kijk hem ongelovig aan..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen