Foto bij Pink Fluffy Unicorn 1.

Het eerste hoofdstuk ;D veel plezier met lezen. En even dat jullie het weten; ik schrijf niet vaak, helemaal niet eigenlijk xd. En ik ga niet veel aandacht aan dit verhaal besteden, dus waarschijnlijk is het niet geweldig geschreven. Ik bedoel, pink fluffy unicorns xd

Er was eens een pink fluffy unicorn, en zijn naam was Piet-Jan-Arentszoon. Maar dat vond hij helemaal geen mooie naam, dus hij had liever dat de andere eenhoorns hem Andrew noemden. Hij woonden met zijn eenhoorn mamma, eenhoorn pappa, eenhoorn broertje en eenhoorn zusje op een regenboog ver hiervandaan. Hij was daar heel gelukkig en hij speelde de hele dag met zijn vriendjes op de regenboog. Ze speelden samen verstoppertje en tikkertje, en natuurlijk dansten ze erop los. Want ja, PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON RAINBOWS! toch? Ze hadden heel veel plezier, totdat het ging regenen in regenboogland! Alles werd nat en de prachtige kleuren van de regenboog liepen uit, en alles was opeens grijs. Gelukkig had Piet-Jan-Arentszoon een geweldig plan. "Mijn fluffy vriendjes, ik heb een lampje boven mijn hoofd!" zie hij. En inderdaad, er zweefde een brandend gloeilampje boven zijn hoofd. "Wat is het dan, Piet-Jan-Arentszoon?" Toen werd Piet-Jan-Arentszoon iets te rood voor een pink fluffy unicorn. Maar ja, wat wil je he? Ze hadden hem Piet-Jan-Arentszoon genoemd in plaats van Andrew genoemd. Wat gemeen! Snel pakte hij de blauwe verf en hij verfde alle pink fluffy unicorns blauw! Nu waren het geen pink fluffy unicorns meer, maar blue ugly unicorns!

Wordt vervolgd, want ik zit nu in de les. (:

Reageer (2)

  • Twerkesaurus

    PINK FLAPPY UNICORNS DANCING ON
    RANBOWS

    8 jaar geleden
  • Manibus

    melig dit(baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen