Hannah Pov:

Eindelijk zijn we aangekomen bij het weeshuis, nu gaan we een serieuze preek krijgen.Ik voel het al aankomen. 'Klaar voor het gezaag en gezeur?' vraagt Sam. Ik en Kaila knikken droevig en openen dan de deur. Direct als ik binnen kom merk ik één vreselijke blik van Lucie. 'Van waar haalden jullie het lef om van mij weg te lopen? Denken jullie dat jullie zo maar alleen op straat mogen lopen? Luister ik ga eerlijk zijn jongens, maar jullie zijn weeskinderen jullie horen binnen opgesloten te zijn en niet daar buiten een stelletje vrije pubers uit te hangen want dat zijn jullie niet. Ze gaat te ver. Ze gaat enorm te ver. Ik loop zo snel als ik kan de trappen op en slaag de deur van de slaapzaal open. Iedereen kijkt als ik zo brutaal de slaapzaal binnenkom. Snel kruip ik in mijn bed onder mijn deken. Nu hoor ik dat er twee mensen de slaapzaal ook binnenkomen, waarschijnlijk zijn het Sam en Kaila. Plotseling wordt er een stukje van mijn deken weggetrokken en Kaila en Sam komen bij mij onder het deken zitten. 'Vertel nu is, wat is er in godsnaam gebeurd?' vragen Sam en Kaila. Met volle tegenzin begin ik het hele verhaal opnieuw: Wel, toen we splitsten bleef Lucie mij maar volgen dus ik moest slim zijn, ik moest ergens naar toe lopen waar ik normaal niet mag zijn, dus ik liep naar de achterkant van het podium. Opeens kwam een van de zangers toevallig aan de achterkant van het podium om een luchtje te scheppen. Hij had een soort van medelijden met mij en nam mij mee backstage, ik ontmoette de andere 4 knapperds. Maar dat is nog niet alles, ik voelde er mij echt niet thuis en jullie zaten te wachten op mij aan de frituur dus ben ik maar weggegaan! Maar die ene Harry (één van de vijf) heeft mij zijn telefoonnummer gegeven. Ik was toen in zo'n boze en impulsieve bui, dat ik zijn telefoonnummer heb weggesmeten. Tot mijn grote spijt nu. Sam en Kaila kijken mij met open mond aan. 'Hoe kon je zo'n hottie zijn nummer wegsmijten?' vraagt Sam. Nu kijken ik en Kaila even met gefronste wenkbrauwen naar elkaar en beginnen te lachen. Sam wordt intussen zo rood als een tomaat, ja dat weten we nu dus ook al. Na een tijdje lachen zegt Kaila :'Laten we vannacht bij hun gaan, om Harry's nummer terug te vragen!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen