het verhaal gaat dus over Nina. ze is 18 jaar en ze zit in haar examenjaar op de middelbare school.

Ik keek aandachtig naar het plaatje die Dani mij liet zien. Missy had wel gelijk: het waren wel 5 knappe boys. 'ik vind Niall het leukste.' zei ze en waarschijnlijk dacht ze dat ik meteen wist wie het was. toen ik haar vragend aankeek viel haar mond open. 'wat? je kent ze niet? je weet niet wie Niall is!?' een beetje beschaamd haalde ik mijn schouders op. Missy kwam weer aangelopen en die had het duidelijk gehoord. 'OMG dat je dat gewoon niet weet. heb je onder een steen gelegen de laatste paar jaar?' zei ze overdreven. geïrriteerd focusde ik me weer op de jongens. ik vond die met die bruine ogen en donkere haar het knapst. 'Welke vindt je het leukste?' vroeg Dani. ik wees naar de jongen die ik zonet beschreef. 'hoe heet ie?' vroeg ik. 'Zayn,' zei Dani, terwijl ze de foto zelf nog even aandachtig bekeek. 'Niall is die blonde. Missy vindt hem het knapst, maar Harry vindt ze het leukst.' ik keek haar opnieuw vragend aan. en wie is dan Harry? 'Oja, Harry is die krullenbol..' ik begon te lachen. maar ze waren alle vijf toch best knap.
Ik pakte mijn brood en begon het op te peuzelen. ik dacht weer aan die Zayn-gast. ik herkende de naam, maar ik wist niet waarvan. waarschijnlijk heb ik wel al eens iets van die One Direction gehoord.
De pauze was afgelopen en ik had daarna nog 2 lesuren. toen die eindelijk voorbij waren, fietste ik het lange stuk naar huis en daar aangekomen zag ik dat ik weer eens alleen was. ik deed de deur open en gaf Jacky, mijn hond een dikke knuffel. ik deed wat brokken in zijn bak en deed de tuindeur open zodat hij lekker rond kon rennen. we woonden net buiten de stad, het leek op een boerderij, maar gelukkig was dat het niet. ik rende even achter hem aan maar toen hij nog harder begon te sprinten stopte ik en ging ik terug naar binnen. ik liep naar mijn kamer en liet me met een zucht op mijn bed vallen. ik vond het zo irritant dat mijn ouders er nooit waren, mijn moeder had waarschijnlijk weer bij iemand anders geslapen, als je begrijpt wat ik bedoel, en haar vriend, Robert, die was meestal om deze tijd al klaar met zijn werk, maar waarschijnlijk zat hij weer in een kroeg. ik viel bijna in slaap en net toen ik een heerlijke droom tegemoet wilde gaan over Jordy en mij, ging de bel. zuchtend liep ik de trap af en deed ik de deur open. 'is meneer van der Berg er?' vroeg een man aan de deur met een pakketje in zijn handen. ik vroeg me af wat het was. normaal noemde ik me nooit zijn dochter, ik haatte hem! maar ik vroeg me toch wel af wat er in die doos zat. 'hij is aan het douchen,' zei ik. 'maar ik ben zijn dochter, hij zei dat ik open mocht doen.' de man duwde de doos in mijn handen. hij was lichter dan ik had verwacht. de man zwaaide en ging zijn busje weer in. ik deed de deur dicht en rende met de doos in mijn handen naar mijn kamer. ik liet de doos op mijn bed vallen en zocht een schaar. ik maakte de doos open. er zaten een aantal enveloppen in. dingen van Roberts werk, waarschijnlijk. ik bekeek de enveloppen nog iets beter, maar zag niks bijzonders. ik maakte de doos voorzichtig dicht en ik liep naar Roberts kantoor. ik legde de doos op zijn bureau. even zag ik in een flits mijn naam ergens staan, maar ik wist nou niet meer waar. ik luisterde of Roberts auto aankwam, maar ik hoorde niks. meteen begon ik op het bureau te zoeken naar mijn naam. daar! een envelop met mijn naam erop. het handschrift was erg slordig. 'to my love, Nina.' stond erop. ik pakte de envelop en wilde hem openmaken, maar toen hoorde ik de voordeur opengaan. als Robert wist dat ik hier was, had ik een probleem. met de envelop in mijn handen rende ik de kamer uit, naar de mijne. daar bekeek ik de envelop goed.

hoi, echt bedankt! ik ben net begonnen en heb nu al abo's enzo!
superbedankt jongens!
mijn vriendin maakt one shots van one direction, ze heeft aanvragen nodig. kunnen jullie haar helpen? ze schrijft echt supergoed! klik dan hier. thxx! misschien vanavond weer een nieuw stukje, alleen als het een aantal keer gelezen is anders morgen. loveuguyz x(H)

Reageer (1)

  • bettylove1

    Ik ga gauw verder lezen, spannend :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen