Foto bij 040

Taylor prov.

Niall was nu al 2dagen niet thuis, Het was vreselijk om jelisa zo tezien maar het was wel haar eigen schuld. op een avond zat ik rustig met jelisa tv tekijken toen ze werd gebelt door revey, Hij vroeg der of ze zin had om met hem aftespreken, en ze zei "ja" ik kon mn oren niet geloven ze zei ja ! wat ! Ik keek jill met een boze blik aan en liep naar boven, Ondertussen pakte ik mn mobiel om Melayn tebellen. Ik deed mn deur opslot en wachte tot Melayn opnam. Jelisa klopte aan mn deur maar ik nergeerde haar. Toen melayn opnam vertelde ik haar het hele verhaal, ze kon het niet geloven en kwam gelijk richting huis. Thuis aan gekomen riep ze me en liepen we samen met haar naar der kamer, Jelisa keek ons met een verwarde blik aan. Zayn en harry gingen rustig op de bank zitten.


Melayn prov.

Samen met Harry en Zayn was ik boodschappen doen toen Taylor me belde Met het nieuws dat Jelisa op nieuw met Revey had afgesproken. Ik dat dat Jelisa klaar met hem was maar dus niet. Ik werd zo boos in de winkel dat iedereen met aan keek van "alles goed?" Zayn en Harry liepen snel door totdat ik ze riep. Ik vertelde ze het verhaal en konden het ook niet geloven hoe kon Jelisa zo dom zijn zei harry. Thuis aan gekomen zette ik de boodschappen op tafel en riep ik Taylor we liepen vervolgends samen naar mijn slaapkamer om er over tepraten, Toen ik langs Jelisa liep zag ik aan der ogen dat ze had gehuild.

Reageer (3)

  • MMM

    WRM GAAAT MEVROUWTJE NIET VEDER!

    1 decennium geleden
  • MMM

    Nice snel veder!

    1 decennium geleden
  • AgentNialler

    Please girl dont break it... Its not omg no!!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen