Foto bij hoofdstuk 3 ~ wat voor brief ?

Ik hoop dat jullie het leuk vinden && ik houuu van reacties :) Dus als je wil heeeel graag eentje plaatsen :) hihi

xx

veel leesplezier !! x

Als we na een kwartiertje allebei onze pizza ophebben, loop ik naar de koelkast en pak een lekker chocolade toetje. "Mmm.. dat ziet er lekker uit!" Zegt Zayn terwijl hij grijnst. " Hé Zayn, Misschien kun je hier blijven slapen? Mijn moeder is er toch niet. " Zeg ik in de hoop dat hij ja zegt. " Tuurlijk! Ik vraag het direct even! Kan ik anders even bellen? " " Ja tuurlijk kan dat! " Zayn pakt de telefoon en belt zijn moeder. " Heee mam! Ik blijf bij Louis slapen hoor! " " Ja is goed kom je morgen voor het eten thuis? " Hoor ik zijn moeder heel zachtjes op de achtergrond zeggen. " Ja doe ik! Tot morgen! " "Tot morgen!" Zegt ze weer. Als Zayn heeft opgehangen staan we te springen van vreugde. Al springend springen we de trap op, en eenmaal veilig aangekomen, maken we Zayn zijn bed klaar. " Zo, en wat nu? " vraagt Zayn heel stiekem. " Nou wat denk je? SPRINGEEENNNN natuurlijk!" Zeg ik vol vreugde. En we gaan allebei op een bed staan en gaan springen. " Wedstrijdje?? Wie het het langst volhoud? " " Jaa natuurlijk! Want ik ga lekker winnen!! " " Nietes! " zeg ik vol overtuiging. Na zo ongeveer 5 minuten Nietes en Welles roepen eindigt het op een kussen gevecht. " Zayn!! Sla niet zo hard! " " Ahh, arme Loetje toch! Heb je pijn? " Waarna we in koor lachen. " Oké Zayn zullen we gaan slapen? We moeten morgen wel naar school" " Ja is goed. " "Trusten." "Trusten. "Dat zijn de laatste woorden die we spreken voordat we gaan slapen en onze pyjama's aantrekken.

De volgende morgen om 7.45

" Zayn, snel eruit het is al kwart voor acht. " " Wow Serieus? " "Ja kom dus snel aankleden, eten, tanden poetsen en je haar doen. " " Ja kom eraan" Zegt Zayn met een luie stem.
15 minuten later..
" Zoo eindelijk klaar ijdeltuitje? " En Zayn kijkt boos. " Sorry, sorry.. Kom spring achterop!" " Ja fiets maar vast, dan spring ik zo wel. " Dus ik begin te fietsen en Zayn springt achterop. " Zit je al? " " Ja. " " Oké wow wat ben jij dan ligt! " De reactie van Zayn is een grinnik.
Als we eenmaal aangekomen zijn op school en ik mijn fiets in de stalling zet begin ik weer te denken over het kaartje." Zayn.. We gaan vanmiddag naar Blauwdorp toch?" " Ja klopt! Hoezo vraag je dat? " " O gewoon " Zeg ik opgelucht. We lopen samen naar binnen richting aardrijkskunde waar we nog enkele minuten moeten wachten. Ik voel me blij, Zayn heeft bij me geslapen én we gaan vanmiddag naar Blauwdorp het kan niet beter toch? Nee het kan niet beter. Als ik eenmaal héél goed aan het denken ben gaat de bel. De docent komt eraan en iedereen gaat zitten ik naast Zayn, en Niall en Liam weer achter ons. Onder de les zitten ik en Zayn een beetje met elkaar te klieren, waardoor we ook een paar keer worden gewaarschuwd. Na de vijfde keer gaat de bel en volgens mij is de docent dan blij als we eenmaal weg zijn. Onder het en traplopen en lopend richting de volgende les ben ik weer aan het nadenken. dan zegt Zayn opeens: " Hee Loe, misschien was het wel een liefdesbrief? " " Een liefdesbrief?! Voor mij?! Ik kan geen enkele vrouw krijgen! " " Tuurlijk wel joh! " met deze woorden zit ik diep in gedachte. Een liefdesbrief voor mij? Dat kan gewoon niet, zoiets bestaat niet. Nee, nee dat kan niet, Zayn verzint gewoon wat.

Reageer (1)

  • Michellexx1D

    Vet leuk!!!(H)(H)(H)
    Snel verder schrijven!!:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen