049 Mexx Smith
Zal ik jullie iets vertellen?
Dit is het een na laatste hoofdstuk:$.
Dit is het een na laatste hoofdstuk:$.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
gahetmissen
1 decennium geledenNeeee. Nog niet stoppen.
1 decennium geledenSuper snel verder....
Xx
Neeeeeeeeeeeee bijna het eindeeee :'(
1 decennium geledenOooeeeeewh! Ik weet nog iets! Kudoooooos geven, da's altijd leuk toch?
1 decennium geledenPs: is snap als je me nu vervelend vind... (: oh nee... Dat is eigenlijk nie grappig, dus die smiley klopt nie...
Als wij nou ideetjes geven om verder te gaan??? Dit verhaal moet NIET stoppen! Mijn idee is: Mexx haar broer/moeder/vader kan ontvoert worden omdat Mexx rijk en beroemd is. Mexx moet dan losgeld gaan betalen om haar familie weer vrij te krijgen. <<< Daar kun je tocch aardig wat hoofdstukjes over schrijven?
1 decennium geledenAnder idee, als wij jou met zn alle gaan volgen op Twitter ofsow...
En wil je niet stoppen omdat ik al zon rotdag heb vandaag? (denk aan: huissleutel vergeten, dus eeuwigheid wachten. Onvoldoendes, met de fiets vallen, en het belangrijkste: DAT DIT VERHAAL STOPT, DAT MAG NIET!!
Dus misschien kan iedereen helpen ideetjes sturen en volgen op twitter ensow? Hopelijk helpt het!
Ps: dit is mn lievelings verhaal, daarom...
Pps: wat is je twitter
Ppps: jezus wat een lange reactie
Pppps: