Chapter 4
Nu krijgen jullie te horen wie 'de zanger' is
Btw het is een kort hoofdstukje!
Btw het is een kort hoofdstukje!
Hannah POV:
'Hoe noem je eigenlijk?'vraag ik hem terwijl hij mij backstage rondleidt. 'Mijn naam is Harry, en dit zijn Niall, Louis, Zayn en Liam, de andere bandleden'zegt Harry. Ik lach vriendelijk naar hun allemaal maar kijk snel weg naar de grond. Iets zegt me dat ik hier niet thuis hoor en dat ik dringend naar de frituur moet gaan waar Sam en Kaila al lang op me staan wachten. Snel trek ik Harry even apart en zeg hem: 'Ik moet gaan Harry, mijn leven is niet zo simpel ik mag hier trouwens niet zijn'. 'Maar..' voordat hij iets kan uitbrengen ben ik al weg. 'Kijk straks in je jaszak' roept hij mij achterna. Wat is dat nu weer voor iets, in mijn jaszak? Ik pruts snel in mijn jaszak en zie dat er op een papiertje een telefoonnummer geschreven staat. Zonder na te denken gooi ik het weg op grond. Ik kan het niet, ik kan het gewoon echt niet.
Uiteindelijk kom ik uitgeput aan de frituur toe. 'Hoe was je dag?' vraagt Kaila. 'Mijn dag kon geweldig zijn, maar ik heb het weer verbrot' terwijl ik dit zeg rolt er een traan over mijn wangen. Kaila veegt hem weg en geeft me een warme knuffel. Precies wat ik nu kan gebruiken. 'Kom we gaan terug naar het weeshuis, vertel mij en Sam daar alles' zegt ze met medelijden. Onderweg naar het weeshuis zeg ik geen woord. One direction blijft door mijn hoofd spoken en dan vooral Harry.
Reageer (1)
ga je nog verder !?
1 decennium geleden