Foto bij Inlove with legolas 4

Ik pak een vel papier en wat inkt en mijn pen en begin wat te schrijven.

Lieve ouders,
Ik ben op een feestje vanavond

veel liefst Ebigon



Ik pakte mijn mooie jurk die ik zelf had gemaakt en trok hem aan. Ik keek in een spiegel en gooide me lange haren los,
Ik lijk net een 4 tonner in deze jurk dacht ik bij mezelf. Andrea kwam binnen. Wauw jij ziet er goed uit ga je ergens heen vroeg Andrea.
Ja ik ga na Legolas zei ik met een dikke glimlach op me gezicht. AAAAH gaaf riep Andrea keihard. Ben ik dik Andrea?.
Ze begon te lachen, jij en dik doe normaal zei Andrea toen ze haar haren aan het kammen was.
Na veel gepraat met Andrea besloot ik maar er vandoor te gaan. Andrea was ook al weg.
Ik liep na buiten, Legolas was er nog niet, ik zag Sharailah en Damaia wel buiten. Wat ga jij doen vroeg Sharailah.
Ik ga met Legolas mee, ik keek haar met een glimlach aan en liep weer door. Sharailah liep me achterna.
Waarom zou ik moeten geloven dat jij mee gaat met hem, je bent lelijk en je bent een leugenaar zei ze met een verwaand gezicht.
Ach kijk naar je zelf verwende poedel riep ik haar toe. Ik ging op de rand van het fonteintje zitten wachtend op Legolas.
Ik keek omhoog en zag een uil vliegen, wat was hij mooi. Even nog droomde ik van Legolas, ik mocht niet verlieft zijn dat kan toch niet als je iemand niet goed kent?.

Sharailah POV

Damaia ga je zo mee we gaan Legolas volgen.
Oke is goed kijken wat die del uitspookt met hem Legolas is voor jou ! zei Damaia.
Ja ik haat haar zo erg ze denkt dat je alles is mevrouw de prinses, puhh laat me niet lachen ik keek nog een keer na Ebigon.
ze staarde voor zich uit. Andrea kwam langs. Wist je al dat Ebigon mee naar Legolas mag zei Andrea tegen me.
Ja zei ik bitcherig , en jij niet je bent een grote faal zei ze en ze liep weg. HEKS jij krijgt nooit iemand riep ik haar toe. IK HEB KEVIN schreeuwde ze lachend, Ebigon begon ook te lachen.
Daar kwam Legolas aan, vol woede staarde ik hun aan.

Legolas Pov

Ik reed met me paard naar Ebigon toe. Ze ziet er goed uit, een mooie jurk en hele lange haren.
Goedenacht zei Ebigon. Ik pakte haar hand en kuste hem, we gingen met zen 2e op mijn paard zitten en reden naar Mirkwood.
2 andere meisjes op een paard gingen dezelfde kant op als mij.
Mag ik wel mee vroeg Ebigon aan me. Ja hoor er zijn ook andere mensen het word best druk, mijn vrienden zijn er zei ik haar.
Oh leuk ze keek me lachend aan.
We zijn er, ik stapte af en Ebigon viel van het paard. AUW ik ben een kluns zei ze.
Ik begon een beetje te lachen en hielp haar overeind. We liepen naar binnen, een paar elven zaten muziek te maken.
Heeey daar ben je eindelijk riep Gimli die bier zat te drinken, ook Frodo, Sam Aregorn waren er bij.
Wauw The Fellowship of the Ring toch zei Ebigon.
Ik trok haar mee naar de groep, Kijk mannen dit is Ebigon. Iedereen heten haar welkom.
Bier wijn water melk iets anders ? ik haal het wel voor je schone dame zei Gimli. Doe maar bier zei Ebigon.
Zo eindelijk een vrouw met klasse zei Gimli. Bedankt zei Ebigon lachend.
We hadden het gezellig, mijn vader Thranduil kwam na ons toe. Wie is dat meisje we kennen haar niet zei hij.
Ebigon draaide haar zelf om. Dit is Ebigon ze is een vriendin van me, ze is een normaal persoon wat hadden we gezegd hij keek me boos aan.
Het spijt me Ebigon ging op haar knieen zitten, Legolas wilt me helpen met het terug vinden van mijn ouders, als ze nog leven. Je ouders wie zijn je ouders kind vertel het me hij pakte haar hand vast en keek haar in haar ogen. Mijn ouders ik weet hun namen niet, het enigste wat ik sinds vandaag weet is dat ze magiërs waren en dat mijn vader de koning was en mijn moeder een mens. Meer weet ik niet , Alstublieft begrijp het heer Thranduil. U mag blijven morgen gaat Legolas met je mee, u kunt hier ook overnachten zei Thranduil tegen Ebigon. Hij liep weg, En wij gingen feesten.


pov Sharailah.
Kom damaiah we gaan naar binnen. We zijn elven en zullen niet opvallen. We liepen naar binnen daar zag ik hem staat Legolas de mooie prins met zijn mooie lange haren. Ik liep naar hem toe hij was druk in gesprek met Ebigon. Dag Legolas ik maakte een buiging voor hem. Hij zuchte en negeerde me , het spijt me dat ik je lastig viel Ebigon. Moet ik je geloven vroeg ze en ze keek me dom aan. Legolas je bent mijn held je bent mooi lief zorgzaam Legolas ik ben gek op je en ik weet dat je van mij houd zei ik tegen hem. Wat wij ooit lang geleden hadden is over sorry Sharailah. Ik gaf hem een kus maar hij duwde me weg. Jammer Sharailah maar ik ben niet verlieft mijn hart ligt bij iemand anders, zei Legolas.
Ik vloog Ebigon aan maar voordat ik het wist lag ik in de andere kant van de zaal. HAAL HAAR WEG riep Legolas. Ik werd naar buiten gegooit. Ik keek door het raam hoe Legolas Ebigon omhelsten.


Ebigon pov

Een tijdje later was iedereen weg, tijd om te slapen. Ik wijs je de weg na de slaapkamer zij Legolas. Bedankt Legolas, Hij gaf me een knuffel en dekte me onder. Legolas ging met een deken en kussen op de koude grond liggen. Legolas je hoeft niet op de grond te liggen, kom naast me. Legolas kwam naast me liggen. Vind je het niet erg als ik naast je kom liggen vraagt Legolas. Nee hoor ik hoef teminste niet alleen te slapen zei ik. Legolas lach al lekker te slapen jammer genoeg wel de andere kant op.. Er kwam ineens een dame de kamer in, ze was beeldschoon. Veel geluk morgen zei ze en ze liep weg. Ik viel in slaap.

Reageer (2)

  • ElenaMalik

    Hz steeds na :X

    9 jaar geleden
  • Ashtonswife

    Awh ze zijn zo lief samen! Snel verder?! Love it!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen