Hoofdstuk 4
ik viel in slaap de volgende dag werd ik wakker om 12 uur OMG ik heb al over 4 uur een date ik moet nog alles doen! ik sprong onder de douch en kleede ne daarna snel aan ik deed het jurkje aan wat ik gister heb gekocht dat vond hij leuk dus vandaag ik liep naar beneden om een boterham te eten ik at snel mijn boterham op. en liep daarna weer naar boven om mijn haar en make-up te doen ik liet mijn haar gwn los en zocht mijn grote oorbellen en deed die in het was ondertussen al 3 uur. OMG ik heb nog maar een uur en ik moet mijn make-up nog doen ik pakte snel me oogschaduw en deed ook nog wat mascara op het is nu half 4 ik pakte mijn hakken en deed ze vast aan gelukkig was het zomer dus ik hoefde geen jas aan ik pakte snel mijn tas deede er nog even mascara in en pakte mijn portomonee en keek nog even tv om 5 voor 4 ging de bel ik deed de deur open en daar stond mijn broertje want ik had alles gister tegen hem verteld ik kan toch niks voor hem achter houden. hij stond daar toch te grijnzen. echt zo flauw weg jij en stuurde hem weg. om 4 uur ging weer de bel dit keer was het wel daan ik pakte mijn tas en mijn sleutel voor mijn fiets maar daan zij dat ik wel bij hem achterop kom dus deed ik mijn sleutel weer in mijn tas en sprong bij daan achterop en pakte hem stevig vast want ik wou niet vallen ik legde mijn hoofd tegen zijn rug en vroeg waar we heen gingen. daan antwoorde jaa dat zal je nog wel zien...
Reageer (2)
ik vind het wel leukk(: snel verderr(:
1 decennium geledenwow dit verhaal gaat zo snel... Misschien moet je iets rusiger aan doen, het is nu en toen en toen en toen en toen en toen. Niet vervelend bedoeld en zonder hoofdletters leest ook nogal irritant 'xx
1 decennium geleden