"Ja dat klopt." "Maar jij woonde toch in Rotterdam?" "Ja daar woonde ik ja, mijn vade moest verhuizen voor zijn werk naar Waalre en stomtoevallig woon ik naast Rein." "HAhahaahah oke,ik ga nu naar Rein,zin om mee te gaan?" "Ja hoor,isgoed, ik wapp ff mijn moeder!" Hey mam, we zijn bij Rein binnen! X. "Zo verstuurd. Daan belt aan. Rein doet zelfopen. "Heey Daan!" "Hey Rein." "IK zie dat je alkennishebt gemaakt met mijn vriendinnetje en haar BFF!" "Ja klopt!" "KOm binnen, zullen we naar boven gaan?" "Ja is goed!" "Dan niet op de rommelletten want mijn kameris altijd een troep." Rein loopt nog even snel naar zijn zus Chrisje der kamer en pakt twee stoelen. Ze gaan zitten en praten. Om 16:00 uur krijgt Eva een wappje: Heey Eef, komjezonaar huis? We gaan om 17:00 uur eten en we hebben een gesprek op d hockeyom 18:00 uur dus zorg dat je op tijd thuis bent"! Xx. "Oke Juul we moeten echt om 16:30 uur weg. We eten om 17:00 uur. Als we nit o tijd aan tafelzitten is het eten snel op want we eten frietjes! Om 16:30 gaan de meiden alvast naar huis. Ze zeggen tot straks op de hockey! Want de mc1 en jc1 worden verwacht.

De zondag was verder nog heel leuk met Eva, Juul, Rein en Daan ze hebben het heel gezellig gehad en belooft om met zijn vieren in de herfst vakantie weer bij elkaar te gaan slapen alleen nu in Goor bij Daan. Ze zijn nu net bij Annabel thuis aangekomen. Morgen zou ze nog een dag op het Erasmus rondlopen met haar oude klas, ze moet er niet aan denken dat het de laatste keer is. Maandag ochtend moeten Eva en Juul weer wennen aan het vroege opstaan. Eva zit op de fiets van Juul haar zus. Ze gaan naar school. Als ze er aan komen en ze hun fietsen in het fietsenhok hebben gezet lopen ze samen naar binnen. Ze gaan naar het kluisjes gebied. "Kijk eens wie daar zijn!" Eva rent naar haar vriendinnen toe. Iedereen begind te vragen: "Waarom sta je niet op de klassenlijst?" "Dat zal ik jullie zometeen in het lokaal vertellen. Eva loopt met haar vriendinnen Nesrine en Isabel richting het lokaal. Als ze bij het lokaal zijn zegt mevrouw van Dijk: "Hoi, spannend he? Ga maar gauw zitten." Ze gaan snel zitten. Als iedereen zit begind mevrouw van Dijk te praten: "Goedemorgen allemaal, leuke vakantie gehad?" Iedereen knikt instemmend. Iedereen zit met spanning te wachten waarom Eva niet op de klasselijst staat. Dan zegt mevrouw van Dijk: "Zoals jullie wel weten staat Eva niet op de klassenlijst we zijn haar niet vergeten, maar het heeft een andere reden. Maar dat gaat Eva nu zelf vertellen." Eva loopt naar voren en gaat voor de klas staan.

Reageer (1)

  • ginadam

    leuk ga je snel door

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen