- 1
Ik schrik wakker en zie dat het 8 uur vrijdag ochtend is. Ik spring uit mijn bed en loop naar de badkamer. Het is vandaag de laatste dag school voor de kerst vakantie, de dag voor ik mijn beste vriend/ Buurjongen terug zie. ik kam rap mijn haar, trekt mijn outfit aan en doe nog wat mascara aan. ik loop de trap snel af en pak een boterham uit de zak. Er ligt een briefje op tafel, waarschijnlijk van mijn mama , Ik ben naar mijn werk ! zorg dat je niet te laat bent hé xxx Mom . ik grinnikt, doe mijn vans aan en pak mijn tas. de bus heb ik toch gemist dus het wordt lopen. Na zo'n 10 minuten gelopen te hebben begint te te regenen en snel trek ik mijn kap over mijn haar. Ik hoor de bel gaan en zet het op een sprintje. Net op tijd in de klas, waarna ik Naast mijn beste vriendin Sarah plof. ik glimlach en ze glimlacht terug. 'Morgen zie je hem terug he ... ' fluisterde ze terwijl ik probeerde op te letten, ik negeerde haar vraag waarna ze me meelevend aankeek. Man je kan niet geloven hoe teleur gesteld en boos ik op hem ben. Hij had beloofd om me elke dag te bellen of te minste iets van hem te laten horen toen hij door was naar de live shows van Xfactor met zijn bandje, One Direction geloof ik, maar dat deed hij niet. Als ik hem belde nam hij niet op. De eerste dagen zag ik er enorm vanaf maar onder tussen ben ik het al gewend. Sarah weet Hoe ik me voelde en ze probeerte me altijd op te vrolijken. De bel ging van het laatste lesuur en ik wandelde de gangen uit naar de schoolpoort ...
Er zijn nog geen reacties.