072 Katie Jane Adams
We fietsen naar onze huizen. Liam gaat met Faye mee, en Harry gaat met mij mee.
Het fietsen is alleen wat moeilijker gezegd dan gedaan.
De jongens waren namelijk met de taxi gebracht, dus moeten ze op onze fietsen – fietsen, en wij zitten achterop.
Het is hier alleen heel anders als in Engeland.
Je moet hier rechts fietsen, en de jongens zijn dat niet gewend.
In Engeland moet je links fietsen, en dat is toch iets heel anders dan rechts.
Door de andere verkeersregels hier, botsen we bijna tegen iemand op, omdat Harry aan de linkerkant van het fietspad gaat rijden.
“Harry, watch out! You have to cycle at the right side, not the left!” zeg ik als hij weer bijna tegen iemand aan rijd.
“I’m sorry Katie, I’m used to cycle at the left side. This is such a weird country.” zegt Harry verontschuldigend terwijl hij weer aan de rechterkant gaat rijden.
Liam rijd wel netjes aan de rechterkant, maar ja, dat is Liam.
Gelukkig blijft Harry nu ook aan de rechterkant rijden, en zijn we snel bij mijn huis.
“Tot zo!” roep ik nog naar Faye, als zij doorrijd met Liam.
Ik bel aan, en mijn moeder doet de deur open. Ik heb haar wel verteld over Harry, maar ze heeft hem natuurlijk nog nooit ontmoet.
“Hey Katie. Is dat nou Harry? Waarom heb je niet gezegd dat hij kwam?” vraagt mijn moeder.
Harry kijkt ons verbaasd aan, omdat hij ons natuurlijk niet kan verstaan.
“Mam, hij kan geen Nederlands, weet je nog? Ik wist ook niet dat hij kwam, maar Liam en hij waren ineens op onze school.” zeg ik.
“Oh I’m sorry, Harry. I’m Lianne, Katie’s mum. Katie told me a lot about you.” glimlacht mijn moeder.
Moest ze dat laatste er nou echt bij zeggen? Ik voel mezelf rood worden en ik kijk snel een andere kant op.
Harry geeft mijn moeder een hand, en stelt zichzelf voor. “I’m Harry, Katie’s boyfriend. It’s nice to meet you.” zegt hij beleefd.
“I’m going to make some tea, you can go sit on the couch.” zegt mijn moeder, en ze laat ons binnen.
We lopen naar binnen, en Harry kijkt om zich heen.
“Do you like my house?” grinnik ik. Harry knikt.
“Yes, it’s beautiful. I like this style of house.” zegt hij.
We lopen door naar de woonkamer, waar ik mijn zusje op de bank zie zitten.
Ik loop haar naar toe. “Rosee!” roep ik blij. Ik heb haar echt heel erg gemist, want vanochtend sliep ze nog toen ik naar school moest.
“Harry, this is Roselyn, my little sister. She’s six years old.” stel ik haar voor aan Harry.
Ik geef Roselyn snel een knuffel, en als ik haar los laat fluistert ze nog snel in mijn oor : “Is dat Harry van One Direction?”
“Ja, dat is Harry van One Direction, ken je hem?” vraag ik verbaasd.
“Natuurlijk ken ik hem!” zegt ze verontwaardigd.
Ik schiet in de lach, mijn zesjarige zusje kende waarschijnlijk One Direction eerder als ik.
“Hazz, Rose knows you and One Direction.” zeg ik grinnikend.
“Awh a little directioner, so cute!” zegt hij blij, en hij loopt naar Rose toe.
Ik noem Roselyn altijd Rose, omdat het makkelijker is.
“So, you’re a little directioner?” vraagt hij glimlachend.
Rose kijkt hem met grote ogen aan, Harry Styles kan praten, en hij praat tegen haar.
“Yes! I love your music!” zegt ze blij, als ze over haar shock heen is.
Ze geeft hem een knuffel, en Harry kijkt over haar schoudertjes glimlachend naar mij.
Het is zo schattig om die twee bij elkaar te zien.
Kudo voor de schattige Roselyn? (: Iedere 5 kudo's is een nieuw hoofdstukje, en ik ga morgen heel veel schrijven! Als er morgenochtend 10 kudo's zijn, komen er twee stukjes etc. zelfs bij 50 komen er 10 Goodnight xx
Reageer (3)
N'aawww!! CUTE!! xxx
1 decennium geledenaaaaaaaaaaaaaaw cute!
1 decennium geledenJup, kudo voor de schattige Roselyn (:
1 decennium geleden