Blontdnerdje || Romy || Louis
Tevreden kijk ik naar de persoon die voor de spiegel staat. Ikzelf dus. Ik heb een pastel roze jurkje aan, dat tot net boven mijn knieeën komt, en ik heb een doorzichtige panty aan. Mijn blonde haren zijn licht gekruld, en mijn wimpers die mijn blauwe ogen omhullen, zijn heel licht ondergedompeld in mascara. Ik hou niet zo van make-up, daarom hou ik het altijd naturel. Ik besluit zwarte vans aan te doen. Het staat dan misschien niet zo mooi onder een jurkje, maar op hakken kun je echt geen vier uur lang, of misschien wel langer, dansen. Ik doe een spuit parfum op, en besluit dan dat het tijd is om te gaan. Eigenlijk zou ik met mijn beste vriendin gaan, maar die heeft twee uur geleden opgebeld met de melding dat ze ziek is, dus nu ga ik loner naar de club. Terwijl ik de trap af loop werk ik een blik naar de klok. Het is nu tien uur, ik zal rond twee uur wel weer naar huis gaan. Of misschien iets later. “Ik ben uit.” Ik hoor nog wat vaag, instemmend gemompel en ga dan het huis uit, richting de club. Als ik ongeveer vijf minuten aan het lopen ben, krijg ik het toch wel erg koud. Dat is de winter hè, ik ben blij dat er geen sneeuw ligt. Niet veel later ben ik blij als ik eindelijk in de warme club sta. Het is hier nu zeker extra warm, want er zijn honderden mensen aan het dansen, wat veel warmte afgeeft. Zonder te twijfelen, stap ik meteen op de bar af. Ik ga op een barkruk zitten en vraag om een Cocktail. Niet veel later krijg ik er een in mijn handen gedrukt. Het goede aan deze club is, dat een vriend van mij hier werkt, en dat ik altijd gratis drankjes krijg. Geen geld voor nodig dus. Ik laat het spul door mijn keel glijden, en het laat een brandend gevoel achter. Ik zet het glaasje weer neer, en meteen voel ik me al een stuk vrolijker. Tijd om los te gaan. Ik draai me om en ik ga van de barkruk af. Ik loop naar de dansvloer en ik begin zelfverzekerd te dansen. Het duurt niet lang of ik voel een lichaam tegen het mijne schuren. Ik draai me om en ik zie daar een jongen van, ik schat hem tussen de twintig en eenentwintig in. Hij heeft prachtige, blauwe ogen, en bruine haren die in een kuif zitten. Hij lacht zijn tanden bloot terwijl hij met me blijft dansen. Na ongeveer een half uur samen gedanst te hebben, besluiten we de bar weer op te zoeken. Hij pakt mijn hand, en aangezien het toch maar voor een avond is, vind ik het best. Hij besteld een mix, die we niet veel later in onze handen gedrukt krijgen. Weer gaat het spul door mijn keel en laat het een brandend gevoel achter. Aangezien zowel de cocktail als de mix erg sterk zijn, begin ik nu mijn helderheid al te verliezen. Voor ik het weet heb ik alweer een drankje op. Totdat ik besluit dat het nu wel weer genoeg is, ik wil dansen. Ik pak de jongen, Louis zijn hand en trek hem mee de dansvloer op. In dat halve uur dansen was ik er allang achter gekomen dat hij Louis heet. En natuurlijk weet hij mijn naam nu ook. Samen gaan we weer los op de dansvloer, en na heel lang gedanst te hebben komt hij dichter tegen me aan staan. Niet veel later voel ik zijn zachte lippen op die van mij. Ik sluit mijn ogen en ik sla mijn armen om zijn nek, en niet veel later voel ik zijn armen om mijn middel. Na een tijdje voel ik zijn tong tegen mijn lippen tikken, en ik open mijn mond. Onze tongen spelen een spel met elkaar, en na een tijdje beëindig ik de zoen. Ik open mijn ogen en ik kijk hem aan. Is dit wel voor één avond, of zou dit veel langer gaan duren?

Reageer (1)

  • FxckNiall

    Oh My Gosh! I like it :D (This is better than in my mind (H)) (H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen