Foto bij 039

Niall prov.

Ik had Jelisa Melayn & Taylor horen praten, ik moest er even tussen uit dus ging ik naar mn Broer Greg toe. Hij wist alles van me en aan de andere band leden had ik even geen zin, toen ik bij greg aan de deur stond vroeg die waarom ik aan de deur stond ik legde het verhaal uit en begon tehuilen, ik kan er niks aan doen ik weet dat jelisa van me houd maar ze vind ook een andere jongen leuk, Greg ging naast me zitten en stelde voor dat ik even bij hem kon blijven tot alles weer goed was. Toen belde taylor me om tevragen hoe het met me ging en dat ze bezorgt waren, Ik wou niet zeggen waar ik was ik moest even wat rust hebben. Toen ik op had gehangen had ik 9 gemiste oproepen van Liam. Hij was ookal bezorgt en had gehoord wat er was gebeurd van zayn, Hij wou me even zien dus hadden we wat afgesproken, Ik had aan liam Gevragen of die wat kleren voor me kon halen thuis, ik had geen zin om daar tezijn ik moest alles even op een rijtje zetten, Liam stelde voor om wat kleding tehalen als ik een briefje voor Jelisa zou schrijven waarom ik er even niet zal zijn. "Want zo kan je haar niet achterlaten" zei liam. Dus ik besloot wat telopen om vervolgends naar liam tegaan en het briefje aftegeven. Onder weg kwam ik wat oliebol kramen en eet tentjes tegen waar ik naar binnen liep. Uiteindelijk wist ik wat ik op kon schrijven voor jelisa dus liep ik snel naar huis om het teschrijven.

Reageer (2)

  • AgentNialler

    ik voel me nu dus serieus schuldig omdat ik dinges gewoon leuk vind en im still in love with niall and AAAAAAAAAAAARGH

    1 decennium geleden
  • MMM

    Je schrijft super goed vedeerrrr!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen