Invullen on cruise!
Dit is een invulverhaal!
Vul dit in met je BFF, je oma, je zus, jezelf, met je vis, of wie dan ook!
Het is zomervakantie,jij en (naam van je Bff) zijn op het strand! Jullie zijn lekker een (beach drankje) aan het drinken. Jullie gaan lekker in het water volleyballen met de nieuwe beachvolleybal die je net van(naam van je Bff) hebt gekregen.
Terwijl jij serveerd duikt (naam van je Bff)snel onderwater. Je kijkt verbaasd om je heen, en jahoor wie is daar in het water aan het snorkellen..... je WISKUNDELERARES! die vreselijke (naam van de vervelende wiskundelerares van jouw school)is op het HOTSTE strand van heel Bjällby je duikt snel onder water en zwemt naar (naam van je Bff) toe die naar de kant was gezwommen met de bal. Je zegt dat jullie je dag niet moeten verpesten door haar!
Een tijdje later terwijl jullie aan het zonnen zijn hoor je op een geroezemoes... het klinkt bekend is dat niet................ (naam van je chrush)! JA! Hij komt naar jou toe en vraagt of je met hem wilt zwemmen!!!!! Jazeker, en daar komt( chrush van je Bff)aan, de chrush van je bff! Het kan niet beter worden!
Jullie gingen gezellig het water in en opeens vragen (de namen van jou en je Bff-crush) Of jullie morgen megaan op de CRUISE! van hun ouders megaan alleen Jij, hij, naam van je Bff), naam van de crush van je Bff)en de piloot.
Jouw vakntie kan niet beter worden!
Wat kan jou die stomme wiskundelerares nou nog schelen!
Reageer (1)
Het is zomervakantie,jij en PietjePuk zijn op het strand! Jullie zijn lekker een Aardbeiensmoothie aan het drinken. Jullie gaan lekker in het water volleyballen met de nieuwe beachvolleybal die je net van PietjePuk hebt gekregen.
1 decennium geledenTerwijl jij serveert duikt PietjePuk snel onderwater. Je kijkt verbaasd om je heen, en jahoor wie is daar in het water aan het snorkellen..... je WISKUNDELERARES! die vreselijke van Noort is op het HOTSTE strand van heel Bjällby je duikt snel onder water en zwemt naar PietjePuk toe die naar de kant was gezwommen met de bal. Je zegt dat jullie je dag niet moeten verpesten door haar!
Een tijdje later terwijl jullie aan het zonnen zijn hoor je op een geroezemoes... het klinkt bekend is dat niet................ PipoDeClown aka William Moseley! JA! Hij komt naar jou toe en vraagt of je met hem wilt zwemmen!!!!! Jazeker, en daar komt PietPiraat aka Skandar Keynes aan, de chrush van je bff! Het kan niet beter worden!
Jullie gingen gezellig het water in en opeens vragen PipoDeClown/WilliamMoseley & PietPiraat/SkandarKeynes of jullie morgen meegaan op de CRUISE! van hun ouders meegaan alleen Jij, hij, PietjePuk, PietPiraat/SkandarKeynes en de piloot.
Jouw vakantie kan niet beter worden!
Wat kan jou die stomme wiskundelerares nou nog schelen!