Foto bij Inlove with Legolas 1

]Hij knuffelde me en fluisterde zacht wat in mijn oor.
Ik hou van je.
Ik ook van jou Legolas zij ik hem zacht.
Hij streelde mijn rug en gaf kusjes in mijn nek.
Hij kuste me op mijn mond.



Ebigon ontbijt !


Ik schrok wakker toen mam me riep. Moest ze me nou wakker maken in deze geweldige droom.
Ik kleden me aan en ging na beneden,
Ik pakte wat brood en een appel en ging de deur uit.
Wat ga je doen vroeg pap. Ik ga naar buiten riep ik hard.
Zeker slijmen naar Legolas die je niet kan krijgen haha Grapte Ajamigon.
Ik gaf Ajamigon een klap en liep na buiten. Het is echt heel warm buiten, Ik liep na de fontein en ging op de rand zitten en at mijn brood op.
Zo zie wie daar is het NORMALE lelijke meisje hoorde ik een stem zeggen.
Het was Sharailah, ze ging naast me zitten. Mij kan het niet schelen wat je zegt Sharailah.. Ik liep weg en ging op een boomstronk zitten.
Legolas liep voorbij en alle meisjes keken op. Sharailah ging na hem toe.
welkom heer Legolas greanleaf ze ging op haar knieën zitten voor Legolas.
Legolas glimlachte naar haar en pakte haar hand, Hij gaf er een kus op.
Ik was jaloers, Ik rende de bosjes uit naar de grote eik.
Ik ging op een van de takken zitten. Ik plukte wat eikels af en gooide die tegen Legolas hoofd.
Ik giechelde en hij wist niet waar het vandaan kwam, Hij keek en keek. Ik verstopte me weer achter de bladeren en gooide er nog een paar.

Niets beters te doen zeker, Ik hoorde een stem achter me.
Ik schrok en viel uit de boom. De man ving me op, Bedankt wie bent u?
Ik jongedame ben Marchall een bewonderaar van u ik weet meer van uw ouders, Waar je vandaan komt.
Waar kom ik van vandaan heer Marchall? vroeg ik hem. Komt u maar mee ik zal het u uitleggen waar we alleen zijn.

We liepen na een bos, en we gingen zitten op een afgehakte boomstam.
Kunt u wat vertellen over mijn ouders vroeg ik aan heer Marchall.
Ja tuurlijk jonge dame, Uw echte naam is eigenlijk Flora uw vader was een magieer en uw moeder was een normaal mens.
U had nog een zusje Samantha zij is bij de dwergen opgevangen, u heeft bovennatuurlijke krachten dame.
ik staarde naar een boom ik kon het niet geloven, Meneer bedoelt u dat ik niet normaal ben.
Nee u bent zeker niet normaal, U bent een prinses, de man liep weg,
WACHT ik rende nog achter hem aan maar hij verdween als sneeuw voor de zon.

Ik rende weer terug en vergat alles even toen ik tegen Sharailah aan botste.
Ze viel de modder in. Ik lachte me kapot, VIND JE DAT NORMAAL OF ZO riep Damaia de beste vriendin van Sharailah.
Andrea moest lachen en omhelste me. We liepen na de eik en gingen er voor zitten. Haha je had der gezicht moeten zien zij Andrea.
Hilarisch he zij ik haar Kom in de boom, Ik trok Andrea mee in de boom, Moet je zien eh.
Ik pakte een eikel en gooide die weer na Legolas hoofd. Ik en Andrea begonnen te giechelen.

Legolas keek om en zag ons.
FUCK riep ik Andrea trok me er uit en we begonnen te rennen.
In het bos gingen we achter een boom zitten, we kregen weer de slappe lag.


Legolas pov.

Waar was dat goed voor riep hij.
Ach dat is Ebigon en haar handlanger Andrea ze pesten iedereen, zij Sharailah.
Ik negeerde wat ze zij en rende het bos in.

Ik ging achter een grote steen zitten om hun af te luisteren.

Ik heb net wat raars meegemaakt Andrea, zij het meisje dat Ebigon zou moeten heten.
Vertel Ebigon.
Nou ik zat in de boom me te vervelen toen ik besloot eikeltjes tegen leuke jongens aan te gooien.
Ejj niet tegen Kevin he die word van mij! lachte het andere meisje.
Nee Kevin je droomprins was er niet, hoewel hij er ook best mag zijn
Shut up hij is mijn lachte het andere meisje weer.
Maar hoe dan ook, ik was eikeltjes aan het gooien tegen Legolas Ik denk door jaloezie.
Waarom moet je jaloers zijn hij is onbereikbaar alleen hoge mensen kunnen hem trouwen.
Ik weet het maar het was leuk, zuchten ik, Maar toen kwam er een man met een zwarte baard na me toe,
Hij was best lang en gespierd. Ik viel uit de boom en hij ving me op, Toen nam hij me mee na het bos,
We gingen zitten en hij zij wat over mijn echte ouders.
Wat wat ik ben nu echt nieuwschierig zij Andrea vol spanning.
Nou hij zij, je vader was een magieer , je moeder een mens en ik heb nog een zusje die Samantha heet die nu bij de dwergen is,
en dat mijn echte naam Flora zou zijn en ik ben een prinses en misschien nog de 2 de van mijn hele stam. Ik vind het vreemd Andrea ik ben door de war.
Laten we haar opzoeken misschien weet zij wel meer zij Andrea, Goed morgen ochtend bij de fontijn zij het meisje.
Ja goed idee maar nu gaan we weer terug ik heb geen zin om hier in dat bos te zitten lachte de elf Andrea.

Ik had ze afgeluisterd. Het waren mooie meisjes,
Ze stonden op en liepen weg. Een magieer misschien kan Gandalf haar helpen hij is tenslotte een tovenaar.
Ik liep terug en ging op de fontijn zitten. Goeden middag heer Legolas, Het meisje Sharailah van vanochtend ging naast me zitten.
En 2 andere meisjes gingen naast me zitten.
Goedemiddag dame zij ik vriendelijk. Ik bleef staren na Ebigon.

Reageer (1)

  • aquafresh

    je doet een paar dingen fout:

    Ik schrok wakker toen mam me riep. Moest ze me nou wakker maken in deze geweldige droom.
    Ik kleedde me aan en ging naar beneden, ik pakte wat brood en een appel en ging de deur uit.
    'Wat ga je doen?' vroeg pap.
    'Ik ga naar buiten' riep ik hard.
    'Zeker slijmen naar Legolas die je niet kan krijgen' Grapte Ajamigon.
    Ik gaf Ajamigon een klap en liep naar buiten. Het was echt heel warm buiten, Ik liep na de fontein en ging op de rand zitten en at mijn brood op.

    ik heb de fouten eruit gehaald en dan moet je ze even vergelijken met de tekst die je nu hebt, /er zit hier veel verschil in.

    Sorry als je niet tegen kritiek kan :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen