Foto bij One

Hannah

Ik gooide de deur van mijn auto dicht en wachtte even totdat Lisa ook uitgestapt was. Ik gaapte nog even subtiel wat me een lachende Lisa opleverde. Ik grinnikte zacht met haar mee en liep dan met haar aan mijn zijde het schoolplein op. Toen ik Zayn en de jongens zag staan keek ik even aarzelend maar liep er toen toch heen. Toen Lisa en Zayn wat kregen, behoorde hij automatisch bij tot onze vriendengroep, en ik denk niet dat het nu snel zou veranderen. Lisa had hem toch per sms gedumpt vertelde ze net toen we in de auto zaten. Blijkbaar had ze geen antwoord teruggekregen. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten terugsturen als iemand me zou dumpen via sms. Ergens vond ik het best wel zielig voor hem, maar langs de andere kant kon het me eigenlijk niets schelen. We waren nou niet echt beste vrienden en ik had de indruk dat hij me totaal niet mocht en dat hij alleen maar met me praatte omdat ik de vriendin van zijn vriendin was. Dat probleem is ook weer van de baan. Wanneer we bij de jongens aankomen geef ik Louis, Harry, Niall en Liam even een knuffel en glimlach ik even voorzichtig naar Zayn. Wanneer hij Lisa opmerkt verandert zijn blik van vrolijk naar triest. Er valt een ongemakkelijke stilte en niemand lijkt moeite te doen om die te verbreken. Ik kijk even naar Lisa maar zij staat met gebogen hoofd de grond te bestuderen. 'I...I have to go to class', zegt Zayn na een paar minuten gezwegen te hebben. De jongens knikken instemmend en lopen met hem mee waarna Lisa en ik alleen achterblijven. Ik vond het best zielig voor hem. Normaal kwam hij altijd heel erg macho over en nu...Nu leek hij emoties te tonen, wauw, dat is ook niet. Ik lach even zacht om mijn gedachten en kijk Lisa die een schuldige blik op haar gezicht staat aan. Zacht zucht ik terwijl ik haar hand pak. 'Heb je er spijt van?' vraag ik stil terwijl ik het gebouw met haar inwandel. 'Ik...ik heb spijt dat ik hem gekwetst heb, maar ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan', mompelt ze zacht. Knikkend kijk ik haar aan. Ik snapte er niks van maar ik zou het maar gewoon zo laten. Tenslotte had ik er niks mee te maken.

Reageer (2)

  • JackxD

    arme zayn ik zo heem nooit kwetsen en goed verhaal

    1 decennium geleden
  • LittleStars

    Oohh , snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen