038
Melayn en Taylor liepen boos weg.Ik haat het als ze zo doen.Maar ze hadden gelijk.Ik heb echt een domme actie.Ik zuchte en liep de woonkamer in.Ik ging zitten aan de eettafel en at langzaam veder. Niall keek alleen maar diep in me ogen.Ik durfde niet in zijn ogen te kijken.Ik voel me schuldig.Het is een gevoel en die kan ik niet zomaar aan en uit zetten.
Taylor pov.
Ik en Melayn liepen boos naar boven.''Hoe durft ze?''Riep ik boos.'' Ze heeft jaren voor hem zitten janken om hem een keer te ontmoeten.Maar nu word de dame verliefd op iemand anders!'' riep Melayn boos.We gingen naar Harry en mijn kamer.Ik sloot de deur.Ik plofte op het bed neer,En Melayn ging naast me liggen.'' Wat doen we nu?'' vroeg Melayn.Ik zei niks en sloot me ogen.'' Jullie zijn hier'' zei Zayn.Harry liep achter hem.'' Wat is er nou gebeurd?'vroeg Harry.en pakte mijn vast en zet me op zijn schoot.''Jelisa is verliefd op haar ex.Ze heeft weer conact mee hem'' Zei Melayn kortaf.Te merken dat ze er niet over wou praten. Zayn gaf een aai over haar rug heen.'' En weet Niall dit?'' vroeg Zayn.'' Zayn..wat denk je zelf.'' zei Harry en gooide een kussen op zijn hoofd.Waardoor zayn er een terug gooide en opeens begon ze spontaan een kussengevecht.Ik en Melayn keken elkaar aan.'' En dit zijn onze droom prinsen'' Zei ik.We hoorde opeens een geluid.Het leek wel alsof er iets stuk was gegaan.Ik en de rest rende naar beneden en zaggen Jelisa op de grond liggen huilen.'' Hij is weg''zei ze en begon nog harder te huilen.
Reageer (1)
Im crying please ga snel verder :'( Niall mag niet weg.... :'(
1 decennium geleden