036
Terwel Melayn een geweldig etentje met zayn had hadden ik Jelisa niall & harry een ouderwets logeer partijtje. gezellig met zn 4e op de bank hangen naar stome film kijken & de hele nacht wakker blijve. We hadden al 2films gekeken en ik raakte een beetje uit mn concentratie dus keek ik Jelisa aan, Jelis stond op liep naar de radio, "don't tell this anyone..." zei ze ze zette de radio op zn allerharst pakte me hand vast en begon tedansen ik deed vrolijk mee. Tja wat is er anders te doen. Harry en Niall waren naar de keuken gevlucht, toen we wouden kijken wat ze daar allemaal aan het doen waren zagen we dat ze aan het koken waren. Niall had ergens zin in en het "fastfood" stond voor op tafel.. Toen we de keuken ik kwamen lopen scheeuwde harry. " OH NEEE NU GAAN WE ER AAN. NIALL REN NU HET NOG KAN !!" Niall keek geschrokt naar achter, Liep rustig naar Jelisa toe en gaf haar een kusje. "Zo kan het natuurlijk ook.." zei harry dus rende die naar Taylor toe en tilde haar op. Niall vroeg aan jelisa wat we kwamen doen, waar op jelis antwoorde dat het drinken op was en ze Cassis nodig had. Jelisa rende vervolgends naar de wc.. opeens begon ze tegillen dus rende ik naar haar toe " EEEN SPIN" !! toen ik het woord spin hoorde liep ik niet eens meer verder ik rende naar de woon kamer en sprong als een klein kind op de bank. " Dames dames dames" zei Niall. " OKE NIEMAND LAAT MIJN MEISJE ALS EEN BABY OP DE BANK SPRINGEN" riep harry en hij liep naar de wc. Jelisa kwam met tranen in de ogen naar mij toe gelopen en gaf me een stevige knuffel. toen harry de spin had weg gehaalt waren we alllemaal weer tevreden. "Het eten is klaaar" zei niall. Toen gingen we met zn 4e rond de tafel zitten en samen gezellig eten op Jelisa's harde muziek..
Reageer (2)
Ahahahahaha ik zie het al helemaal voor me OMG ahahahahaha!!!
1 decennium geledenwhahahaah jullie hebben het wel leuk he zonder mij.
1 decennium geledenMAAR IK HEB HET LEUKR.
SEX ON THE BEACH WITH ZAYN MALIK BABEEEEY