Deel 4!
Rein
Wauw, wat ben ik blij dat ik daar op school ben gekomen zeg! Wat een leuk meisje zit daar pffff. Ze heet Naomy, ik wil haar graag beter leren kennen, Zij mij ook wel geloof ik! Toen de rest van de school dag, heb ik bijna elke les wel naast haar gezeten. We kunnen goed opschieten met elkaar, dat weet ik al wel! Toen we naar huis fietste, vond ik het volgens mij gewoon jammer dat ik niet meer verder kon mee fietsen.. Toen ik thuis was, heb ik haar gelijk op gezocht op twitter. Ik ging haar volgen en heb haar een tweet en een DM gestuurd, het duurde alleen erg lang voor dat ik een bericht terug kreeg, dus ben ik maar huiswerk gaan maken, en avond gaan eten. Onder het eten was ik erg stil.. En natuurlijk wou Chrisje weer alles weten -_- ik hield wijselijk mijn mond dicht, toen we klaar waren moesten Chrisje en ik nog afruimen en de afwas doen, dat deden we. Natuurlijk vroeg ze door. Ik zij dat gaat jou echt helemaal niet aan!. Met een boze stem. Ze keek me arrogant aan. Toen alles klaar was ben ik maar naar boven gegaan, ineens zag ik dat ik bericht terug had, ik werd echt gewoon blij. Zomaar in eens?! Ik belde haar gelijk op, ik geloof dat ik ook een beetje rood werd toen ik haar stem hoorde, ( Gelukkig zag ze dat niet! ) Na dat we hadden afsgesproken hingen we op. We hadden best lang gebeld. Ik ben daarna nog even random tweets gaan sturen, en een paar mainiacs beantwoord. Rond kwart over 9 klikte ik mijn laptop uit, en ben ik met een gerust gevoel gaan slapen! Pff wat was ik moe..
Naomy
Ik werd wakker, ik was niet eens moe. Ik kon zij mn bed uit komen! Waar ik dus erg blij mee was. om 7 uur zat ik al beneden te ontbijten. Mijn moeder keek me aan en vroeg, zozo heb je goed geslapen? Ik knikte. Toch dacht ik steeds weer aan de brief. Mijn moeder moest op 10 over 7 weg, ze had een afspraak. Toen zat ik nog alleen met mijn vader aan tafel. Ik was best gespannen. Want ik was ondertussen gewoon een beetje bang geworden van hem.. Ik kreeg een sms. Het was van Sara; '' Heee! is het goed dat ik ietsjes later kom? Kus!'' Ik smsde terug '' Ja is goed hoor, maar niet té laat he? kusjes'' Mijn vader sloeg met zijn vuist op tafel, NAOMY DOE NU HEEL SNEL DIE TELEFOON WEG! voor dat ik het wist voelde ik een klap in mijn gezicht. Ik probeer mijn tranen in te houden. ik kijk op de klok en zie dat het half 8 is. Ik zeg snel dat ik naar school ga. Ik sms Sara ' ik kom nu meteen naar jou toe :'( ' Sara wist dan altijd meteen wat er aan de hand was. Ik pakte mijn fiets en ging zo snel mogelijk naar Sara. Haar moeder deed de deur open en zag mijn blauwe wang, ze wist meteen wat er was, en gaf me gelijk een troostende knuffel, we liepen naar binnen en ik kreeg een glas koud water. Sara kwam naast me zitten en wreef over mijn rug heen. Als het 8uur was gingen we rustig naar school. Wat ik niet wist is dat Rein me huilen van huis heeft zien fietsen van morgen. Hij liep bezorgt naar me toe en vroeg wat er aan de hand is, en hoe ze aan die blauwe wang kwam. Ik zij dat het ene ongelukje was, en dat het wel weer over ging.
Tijdens de les vroeg hij of hij naast me mocht zitten, ik pakte mijn tas van de stoel naast me en knikte. Hij zag dat ik nog steeds tranen in mijn ogen had. Hij keek me bezorgd en lief aan. Ineens begon ik te snikken. Ik voelde Rein zijn warme arm om me heen. ik keek hem aan, hij keek betrouwbaar. De docent zij dat we wel eventjes de les uit mochten. we liepen even het school gebouw uit, Reins arm nog steeds om mijn middel. Ik voelde me veilig, maar wist dat ik het hem moest vertellen..
Reageer (4)
Hahaha Sara!
1 decennium geledenahww wat lief van rein snel door!!!
1 decennium geledenvan rein dan eh
1 decennium geledenahw wat lief x
1 decennium geleden