035
Samen met harry en Taylor ging ik inkopen doen voor vanavond ik was van plan melayn te verrassen met een Romanties etentje op het strand. Taylor & ik kozen de artikelen terwel harry rustig in de auto bleef zitten. Ik moest ook nog een nieuwe outfit dus moest en zal ik nog naar de stad gaan met Taylor zodat ze me een beetje kon helpen. We hadden alles gevonden en liepen naar de kassa. toen we naar de stad reden kwamen we Liam & danielle tegen ze waren aan het winkelen voor kados want danielle's moeder was bijna jarig wij gingen verder en kwamen winkel in en uit. Naar 1,5uur had ik eindelijk de kleding die ik wou, Harry en taylor zette me thuis af en hun reden door naar de plek waar het etentje plaatst zou vinden. Ik was benieuwt wat Melayn er van zou denken. Ik ging me om kleden en Belde Harry op of die me kon komen halen. Ik keek om mn horloge en zag dat het al half8 was. Harry moest nu wel opschieten want ik had om half9 afgesproken met melayn op het strand. Onder weg naar de plek praten harry me nog wat moet in. Aan gekomen zagen we dat Taylor alles al had gedaan. we liepen naar der toe en ze vroeg of het goed was. "natuurlijk is het goed" antwoorde ik. Ze gaf harry een kus en ging in het zand zitten. Hoelaat komt melayn vroeg taylor. "Half9" Taylor palte haar mobiel en zag dat het al 8uur was. "Nou dan gaan we maar is" zei harry. terwel die me aan keek, Taylor stond op en gaf me een knuffel, "Succes zaynie" zei ze. Harry gaf me een schouder klopje en liep hand in hand met taylor terug naar de auto. ik liep een beetje te ijsberen toen ik opeens melayn's stem "Zayn" horde zeggen ik draaide me om en daar stond het mooiste meisje van mn dromen. Ze gaf me een kus en keek naar het gebeuren wat taylor had neer gezet ze liep er naar toe en vroeg " woow heb jij dit gedaaan?!" "uhm Half. ik heb het mee uitgekozen.." melayn keek me vragen aan en ik zei dat taylor het had gebouwt. en reageerde, " Wist ze hier van! oh bitch, daarom deed ze dus zo geheimzinnig.." ik lachde verlegen en vroeg melayn of ze wou komen zitten. ik maakte de fles champagne open. dit word beslist een geweldige avond.
Reageer (1)
ik huil..gwn
1 decennium geleden