Foto bij O12 Verona Davis

hey! ik ben van mijn drukke schoolweek af! :D zoow blij! Ik was elke keer zo moe 's avonds. Dus al had ik een beetje tijd kon ik echt geen stukje schrijven, gewoon omdat ik elke keer zo moe was. Ik heb gister een kerstgala van school gehad, was echt super leuk! dus ja, was wel een leuke afsluiting van zo'n drukke week! (H)
Ik ga nu weer gewoon schrijven hoor! :3
hebben jullie nog iets leuks gedaan afgelopen week?x
trouwens, sorry als dit stukje niet zo goed/onrealistisch is. Maar ik weet niet precies wat mensen denken als ze zichzelf snijden enzo. :$ Het is trouwens best lastig zo'n stukje te schrijven, dusja.. sorry ;$

Enjoy! :3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • bananafaker

    oke echt niemand kan op tegen de reactie van Niallerrx

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    OMG, dit is zo erg!
    ik hoef teresa niet met iemand te zien, ik wil haar helemaal niet zien!:(
    ik heb woensdag past kerstgala!:P
    goed geschreven!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • Chuchote

    Supermooi geschreven!! Snel verdergaan!

    1 decennium geleden
  • EmmyxKitten

    Hiep hiep hoera! Weer een nieuw hoofdstukje!
    Snell verder? (Y)

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Op een rustige zaterdagmiddag liep ik door de straat waar de familie Davis woont. Ik had zin om even te kijken of Harry toevallig daar ook was, omdat ik even wat met hem moest bespreken.
    Hé, toevallig, daar aan het einde van de straat zie ik Harry en Terese lopen, hand in hand. Harry met een ongemakkelijke blik en Terese met een arrogant hoofd, de bitch.
    Huppelend loop ik op de twee af, en blijf voor hun neus stilstaan en glimlach lief naar ze.
    'Wat moet je?' vraagt Tersese gelijk. Ik haal mijn schouders op en pak Terese bij haar schouders vast.
    'Dit' zeg ik, en ik duw haar richting de sloot, die heel toevallig ook in de straat ligt.
    PLONS daar lag Terese in de sloot.
    Hé, heel toevallig, daar komen ook Jake en Verona aan gelopen, ook al hand in hand. Mensen, wat een romantiek hier allemaal. Ik wacht tot ze langs lopen, samen met Harry, die nog geen woord uitgebracht heeft en geshoqueerd (ik heb gen idee hoe je dat schrijft maar whatever) naar de sloot staart waar Terese tussen de kikkers zit.
    Ook Verona en Jake hebben intussen het meisje in de sloot opgemerkt en kijken en geschokt naar. Dan draait Verona haar hoofd naar me toe. 'Heb jij dit gedaan?'
    'Jup'
    'Ik hou van je'
    'Ik hou ook van jou hoor, maar eerst even dit' zeg ik dan en ik pak ook Jake bij zijn shouders vast en duw hem richting de sloot
    PLONS daar lag ook Jake tussen de kikkers
    'Oké, die twee zijn weg, dan nu maar doen wat ik wilde doen' glimlach ik en ik duw Harry en Verona dichter naar elkaar toe.
    'Harry, dit is Verona, Verona, dit is Harry. Jullie zijn voorbestemd voor elkaar en jullie moeten trouwen en heel veel kinderen krijgen samen, dus kus elkaar!'
    Harry lacht even en staart dan Verona in haar prachtige ogen.
    'Jij bent veel leuker dan Terese'
    'En jij bent veel leuker dan Jake'
    Langzaam bewegen hun hoofden naar elkaar toe en dan zoenen ze elkaar zachtjes op de lippen.
    Ik kijk er dolblij naar, maar dat houd al op als Harry veel te snel zijn lippen weer van die van Verona afhaalt.
    'Lieve Verona, als dat mensje hier zegt dat wij samen moeten zijn, dan moet dat wel waar zijn. Dus wil je met me trouwen?'
    'Heel graag, Harry'
    Jippie, missie volbracht!


    Oké ja, het meest idiote verhaal ooit, maar dit kreeg ik in gedachten nadat ik dit hoofdstuk gelezen had en ik vond dat ik het gewoon in een reactie moest zetten.
    Volgens mij vinden de andere abos van jou mij nogal een raar kind, want ik heb echt de meest idiote reacties geschreven bij deze story, maar I don't give a fuck ;3

    En gisteren was echt leuk! Oke ik heb maar heel even met jou gedanst enzo, maar toch. En we waren elkaar zowat de hele tijd aan het stalken, want we dansten met onze groepjes bijna de hele avond naast elkaar enzo xdd
    Maar snel verder jij! <3

    Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen