Foto bij 009 - P.O.V Anne

jaaaa hier is h9 !

ik vind deze foto bij het hoofdstuk echt ge-wel-dig trouwens ! WE LOVE STARBUCKS <' 3

xxx Anne

We zitten in de trein naar Utrecht om te shoppen. We kletsen en praten en opeens ziet Tonnie een bekende. Ik had hem niet gezien maar Tonnie begon opeens keihard in m'n oor te gillen dus moest ik wel beter kijken. 'ANNE OMG ! DAT IS HEM ! WEET JE NOG , DAT MODEL VAN ABERCROMBIE AND FITCH? Hij gaf z'n nummer aan me!' 'Ja, ik weet het nog. En ik ben doof, thanks !' Ze kijkt me boos aan en het lijkt net of ik d'r beledigd heb. Ze slaat me en loopt naar hem toe. Ze slaat me wel vaker, dus het is niet zo raar. Meestal sla ik haar terug maar dit keer is ze best serieus. Ze doet een deur open en het knalt keihard tegen hem aan. Ze doet het expres en verontschuldigt zich tegenover hem. Ze lacht en ze praat en dan opeens komt er een knap blond meisje aanlopen, vast ook een model. Ze kust de jongen en Tonnie kijkt beledigt. Ze neemt afscheid van hem en kijkt haar boos aan. Als ze naast me zit is ze duidelijk niet in een goed humeur. 'De bitch, zomaar mijn toekomstige man inpakken. Pfff karma zal haar pakken.' Ik lach en wrijf over haar rug. 'Aw meissie, het komt wel goed!' Ik maak wat grapjes en probeer haar op te vrolijken. Ze is niet snel humeurig, dus het zal wel goed komen vandaag.
We stappen uit de trein en moeten overstappen op een andere trein, altijd dat gedoe weer. Aangezien we een uur moeten wachten gaan we langs de Starbucks. 'Tonnie.. Ik denk dat, ehm, we Starbucks verslaaft zijn?' zeg ik tegen Tonnie als we met een grote beker frappuccino aan een tafeltje zitten. Tonnie lacht, dan opeens moeten we terug denken aan 2 en een halve week geleden. Op precies dit moment zaten we in de trein naar de signing van One Direction. 'Weet je nog?' zeg ik zachtjes. 'Ja natuurlijk! Als de dag van gisteren!' We lachen en praten over die hele dag. 'Maar toen ik op die stoel zat tegenover Niall, stond jij naast Harry! Wat zei hij eigenlijk? Ik heb het nog niet eens gevraagd !' Tonnie begint te vertellen, ik luister aandachtig. Midden in een zin wanneer ze 'Harry' zegt draait er iemand naast onze tafel om. 'Is er wat met mij?'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen