Foto bij Chapter One

Rosa Julietta Gonzales

'MUM!' roep ik door het paleis 'I'M NOT GONNA WEAR THIS! ITS BEAUTIFUL, BUT NOT ME!'. mijn moeder komt binnenlopen en kijkt me aan, 'just wear it' zegt ze kalm en trekt hem aann de achterkant wat strakker aan. 'but-' 'rose julietta gonzales!' zegt ze streng. 'fine' antwoord ik en bekijk mezelf in de mega jurk. 'you look beautiful, the king and queen will love you' mijn moeder kijkt me glimlachend aan 'but more important, the're son to'. ik rol met mijn ogen en doet moet haar vast, dit is dan al de honderdste prins an wie ze me wilt koppelen. dit keer is het een of andere liam. ik zucht en voel hoe de jurk nog strakker aan word getrokken, 'hey i need to breath!' roep ik en trekt me los. 'princess rosa...' ik kijk om en zie trudy staan, 'i'm sorry' zeg ik snel en vlucht de kamer uit. 'rosa!' 'no' ik loop door en ren de trap af, ik ben woedend, altijd weer dat chique gezeik.

Met een boos gezicht trek ik de deur open en ren naar buiten, ik knal tegen iemand aan en kijk in twee prachtige lichtblauwe ogen. ik zet een stap naar achter en kijk naar de jongen voor me, 'niall' zegt hij en steekt zijn hand uit. 'rosa' het komt er met moeite uit en ik blijf in zijn ogen staren, 'what is a beauty like you looking mad?' het ierse accent is goed te horen in zijn stem. 'my mom' zucht ik en kijk om als ik haar stem hoor roepen. 'ROSA JULIETTA GONZALES! oh hi niall' ze komt naar ons toelopen en praat door 'rosa, go insede the king and queen and they're son can be here as soon as well! and niall, go to the kitchen. the other obers are waiting for you'. 'ke' antwoord niall 'bye rosa' hij schenkt me een knipoog en snelt dan naar binnen. 'and now rosa, come!' roept mijn moeder en ze trekt me mee terug naar binnen.
'you look beautiful!' de stem van karen galmt door de hal, 'thank you madame, you look gorgeous to' antwoord ik en schud haar hand. 'rosa!' geoff glimlacht naar me en maakt een korte buigen, ik doe hetzelfde en kijk opzij van een geluid dat uit de keuken komt. ik zie niall lachend voor de deur staan en schiet in de lach, 'rosa!' sist mijn moeder en ik kijk weer serieus. 'hi' liam kijkt me aan en bijt op zijn lip, 'hello' zeg ik terwijl ik hem aan hand geef. 'lets go eat!' roept mijn moeder uitgelaten en we lopen naar de eetzaal. ik ga zitten en zie hoe liam aan de ene kant komt zitten en mijn moeder aan de andere kant. niall komt binnenlopen en kijkt me lachend aan, ik bloos en kijk hem aan. hij zet het eten neer en geeft me nog even snel een knipoog, ik glimlach en begin aan mijn eten.

'GOD THANKS I TOUGHT IT WAS NEVER DONE!' roep ik en val op mijn bed neer, ik haal mijn haar los van de speltjes en doe een simpele outfit aan. ik loop naar beneden en ren naar de stallen, ik kruip op de hooibalen en pak mijn schrijfblok er vanachter vandaan. ik open het en begin te schrijven, ik schrijf al superlang liedjes. ik doe er alleen niks mee. 'heey babe' ik kijk op en zie niall staan, 'heey' zeg ik glimlachend en zie dat hij een gitaar bij zich heeft. 'your writing?' 'kinda, you play guitar?' 'yeah, and sig a little' 'show me?' ik kijk niall hoopvol aan, 'i'll do my best' grinnikt hij en gaat naast me zitten. ik leg mijn schrijfblok weg en kijk hem aan, 'here it goes' fluisterd hij en begint op zijn gitaar te spelen.
'tonight... tonight...' niall's stem sterft langzaam weg, 'wauw...' is het enige wat ik uit kan brengen. 'how was that?' vraagt niall terwijl hij me aankijkt, 'that was... wauw' ik glimlacht en kijk in zijn perfect blauwe ogen. 'ROSA!' klinkt het, 'i have to go, do you like horseriding?' vraag ik terwijl ik van de strobaal afklauter. 'yeah i like it' antwoord niall en hij doet hetzelfde. 'then we do that tomorow' grijns ik en ren het paleis in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen