Foto bij Falling. That's you're importants activite.

Rechts onder = jouw kleren.

Na een paar minuten lig je al te slapen, alleen slaap je niet goed. Je ziet continu beelden voor je die je nergens kan plaatsen.
De volgende morgen gaat je wekker af. Nog half slapend probeer je, je bed uit te komen. Maar omdat je deken nog half rond je gewikkeld is, val je met een klap eruit. Je probeert je er dan uit te wringen en wanneer het uiteindelijk lukt ga je naar de badkamer. Daar doe je, je ritueel en trek je de kleren aan die je gisteren had klaargelegd.
Al strompelend verplaats je, je naar beneden. Daar zit je neef enthousiast op en neer te springen, soms vraag je, je toch echt of wat er met hem scheelt. Maarja, veel tijd om na te denken heb je niet. Je eet vlug iets en wordt dan bij motor naar school gevoerd. (Jacob).
Onderweg hou je, je krampachtig vast aan Jacob. Nog altijd ben je bang van moto's. En wanneer je eindelijk aankomt op school kan je er niet snel genoeg af zijn, althans dat probeer je toch. Maar voor de 2e keer vandaag val je. Iedereen die op de parking staat keek je al aan, maar nu nog meer. Je komt helemaal rood en bedankt vlug Jacob die je zit te schudden van het lachen, en gaat naar de receptie. Daar krijg je alle boeken, lesrooster en kaartje van de school.



Reacties alsjeblieft.

Reageer (5)

  • Creater

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • silferdeath

    sel verder:D

    1 decennium geleden
  • Skyland

    goed (Y)
    verderrr

    1 decennium geleden
  • Myss

    super gedaan, alleen ieys langere hoofdstukken

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen