“Nu mogen jullie je andere vragen stellen, over die Harry en de reclame.” zegt Walker. Is dit een vragen uur of zoiets?
Ik heb helemaal geen zin om allemaal vragen te beantwoorden.. Moeten ze maar op Twitter alle dingen tussen Harry en mij volgen..
Het is allemaal heel simpel namelijk : Ik en Harry zijn bij elkaar, Faye en Liam zijn bij elkaar, de jongens zijn onze beste vrienden, ik speel in een reclame van de H&M. That’s all.
Maar natuurlijk zijn er heel veel vragen. Zucht.
“Is Faye ook samen met een van de jongens?” vraagt weer iemand anders.
Faye rolt even met haar ogen, maar ze beantwoord de vraag toch. Alleen niet met het antwoord wat ze had verwacht.
“Als je een fan van One Direction bent zou je het weten.”
Ik schiet in de lach, Faye is toch zó geniaal. Als ze niet samen met Liam zou zijn, zou Louis het perfecte vriendje voor haar zijn.
Dat is wel zielig voor Eleanor, want zij en Louis passen ook heel goed bij elkaar, maar je snapt wel wat ik bedoel.
“In welke landen is die reclame te zien? In Nederland?” vraagt Thijs.
“Wereldwijd..” mompel ik, maar de hele klas heeft het toch verstaan.
Nu kijken ze me allemaal met open mond aan. Serieus, doe je mond dicht of zo?
“Heb ik wat van jullie aan of zo?! Kijk niet zo naar me.” zeg ik geïrriteerd.
“Is het serieus een wereldwijde reclame?” vraagt weer iemand anders. Ik heb geen zin om te kijken wie het is, dus ik noem de mensen gewoon niet meer bij hun naam.
“Nee, ik maak een grapje natuurlijk,” zeg ik rollend met mijn ogen, vol sarcasme. “Natuurlijk is het een wereldwijde reclame. Ik ben Katie, dûh.” vervolg ik met een heel groot ego.
“ Kan je hem laten zien?” vraagt Thijs weer. Ik knik even, en ik kijk naar Walker.
“Als je hem even op zoekt kan ik hem laten zien op het bord.” zegt die.
Wow, er is echt wat veranderd hier, zeg! De leraren, nouja deze leraar, is niet meer zo onaardig als eerst. Misschien waren ze wel blij dat Faye en ik er een week lang niet meer waren.
Ik loop naar het bureau toe, en ik ga achter de computer zitten.
Ik zoek even snel op youtube de reclame op, en ondertussen zet Walker het bord aan.
Ik klik op ‘play’ en ik kijk vol verwachting naar mijn klas.
Straks gaan ze me uit lachen, of helemaal uitschelden? Dat de jongens het nou goed vonden, hoeft niet te betekenen dat de klas dat ook vind.. Het zijn ten slotte de jongens, aka mijn beste vrienden + vriendje.
Natuurlijk gaan zij niet zeggen dat het heel lelijk is, of dat ik het helemaal niet kan.
Na een halve minuut is de reclame al weer af, en kijk ik naar mijn klas. Wat vinden ze er van?

“Wow.” hoor ik uit verschillende monden komen. Is dit nou positief, of negatief? Waarom zijn mensen zo vaag altijd?
“Ben jij dat echt, Katie?” vraagt iemand. Ik knik langzaam. Zie ik er zo anders uit? De make-up was toch zo naturel, hoe kan ik dan onherkenbaar zijn?
Opeens onstaat er een applaus van alle leerlingen. Met een glimlach kijk ik ze aan, ze vinden het toch goed.
“Ik vind het echt heel bijzonder dat je in een wereldwijde reclame speelt, mevrouw Adams. Mijn complimenten. De les is nu bijna afgelopen, dus er kunnen geen vragen meer gesteld worden. Als er weer iemand naar Londen of Engeland is geweest, kunnen we weer zo’n les doen. Tot volgende week.” zegt Walker.
Ik loop weer naar mijn plaats toe, en ik pak mijn nog niet uitgepakte tas vast. Ik til hem op, en ik loop naar Chloë toe.
“Sorry dat ik je niet heb gebeld, maar ik had je nummer niet!” zeg ik verontschudigend.
“Het geeft niet, maar echt zo cool dat je samen bent met Harry!” zegt ze enthousiast.
Fijn, wil ze nu alleen nog maar mijn vriendin zijn omdat ik dé vriendin ben van dé Harry Styles?
Zonder nog iets te zeggen loop ik naar de deur, waarna ik de klas uit loop. De les was toch al afgelopen.
Faye komt snel naast me lopen, en samen lopen we naar de volgende les, Geschiedenis.

De foto komt morgen, of hij komt niet ;D Ik ga nu slapen, maar ik vond dat jullie dit stukje nog vandaag mochten krijgen vanwege de 12 kudo's! Morgenochtend 5 kudo's betekend twee stukjes! Goodnight xx

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen