Hello! Ik ga zo het vervolg op dit stukje schrijven, die zich plaats vind op 15 December. Had echt geen tijd om te schrijven vandaag. I'm really sorry. Maar gelukkig is het weekend! Iets wat mij ook weer mee tijd geeft om te schrijven ;d. Maar goed, ik ga beginnen aan December 15, xoxo.

December 14, part 1. | Charlotte Emelie Jenner
Ik smeerde een laatste laagje rode lipstick op waarna ik mezelf grondig in de spiegel bekeek en een rondje draaide. Ik had mijn lange, blonde haren gestijld, iets wat Harry graag wilde. Waardoor ze nog langer waren. "Char, ben je klaar?" Vroeg mijn beste vriendin Demy me. Ik knikte als teken dat ik klaar was waarna ik snel naar de voordeur liep met Demy achter me. De enorme taxi stond al voor mijn appartement met daarin Zayn en Perrie, Louis en Eleanor, Niall, Liam en Harry. Demy en in klommen snel de enorme taxi in waarna ik naast Harry plaats nam. Ik begroette iedereen met een korte knuffel waarna Harry een kus op mijn wang drukte. "Voor zover ik nu kan zien zie je echt prachtig uit.." Fluisterde hij in mijn oor. Mijn wangen kleurden langzaam rood wat gelach van de rest opleverden. Na een aantal minuutjes in de taxi te hebben gezeten zette hij ons voor de deur van Funky Buddha af. We stapten uit en gelukkig konden we meteen doorlopen. Want ik haatte wachten. Ik was té ongeduldig. Slechte eigenschap, ik weet het. Harry trok me door de menigte heen naar de vip lounge en duwde me op een van de banken neer waarna hij dicht tegen me aan kwam zitten. Perrie kwam aan mijn andere kant zitten waardoor ik nu tussen Harry en Perrie inzat. De rest kwam ook aan de tafel zitten op de lounge bank. We bestelden gelijk wat te drinken, een heleboel alcohol om precies te zijn. Toen we ober het ons kwam brengen proosten we op een geweldige avond. Iets wat het zeker ging worden aangezien mijn beste vriend -as known as the one who stole my heart- de hele avond nog niet van mijn zijde geweken was. Ook al was de avond pas net begonnen. Harry legde zijn rechterhand op mijn linker bovenbeen en en streelde er mijn zijn duim voorzichtig over. Louis, Eleanor, Liam en Demy besloten de dansvloer op te gaan, mij, Niall, Harry Perrie en Zayn alleen achterlatend. Zayn knoopte een gesprek aan met Niall waardoor ik automatisch een gesprek met Perrie begon. Die in de tijd dat ze met Zayn date een erg goede vriendin van me was geworden. Ook al zag ik haar niet vaak door Little Mix, ik kon altijd bij haar terecht. "Ik mis je zo.." Schreeuwde Perrie, in verband met de muziek. "Ook al is het een week geleden dat ik je heb gezien. We moeten echt weer een keer iets leuks gaan doen, ik mis m'n lieve vriendinnetje!" Pruilde ze. Ik schoot in de lach door haar blik waarna ze me beledigt aankeek. Iets wat me nog harder liet lachen. Na nog 5 minuten met Perrie te hebben gepraat begon Harry steeds harder speels in mijn bovenbeen te knijpen. "Haz stop.." Giechelde ik. "Waarom?" Daagde hij me uit. "Omdat ik het zeg!" Ik stak mijn tong naar hem uit. Iets wat hem liet lachen. Ik trok een pruil lip waarna hij me dicht tegen hem aan trok en een kusje op mijn mondhoek drukte. "Harry, je moet je liefje even los halen want wij gaan drinken halen!" Kwam Perrie er tussen. Dwingend keek ze me aan. Ik hief mijn schouders op en klom snel over Harry heen, de zijn handen om mijn heupen legde zodat ik niet weg kon. "Please Haz, laat me even.." Mompelde ik, hard genoeg zodat hij het nog kon horen. Zuchtend liet Harry me los waarna Perrie snel mijn pols vast pakte en me mee trok naar de bar. "Wat is er aan de hand tussen jou en Harry?" Breed grijnzend keek ze me aan terwijl ze straight to the point vroeg wat er was. Met de deur in huis vallen, in het Nederlands gezegd. Ik hief mijn schouders op als teken dat ik het zelf eigenlijk ook niet zo goed wist. "Je bent verliefd op hem." Concludeerde ze. Verward en geschrokken keek ik haar aan. "Ja kijk maar niet zo, ik ken je langer dan vandaag." Knipoogde ze me toe waarna ze 5 Baileys bestelde. "Waarom geef je het niet toe?" Vroeg ze me toen serieus. "Ik ben bang dat ik het verpest en zo ook de vriendschap verpest." Stamelde ik. Niet meer zo zeker van mijn zaak. "Zo te zien hoef je niet bang te zijn dat je het verpest, aangezien Harry nog geen minuut zonder je kan. Het is nog een wonder dat hij niet mee liep." "Als jij het zegt.." Perrie school in de lach. "Waar is het meisje gebleven die overal iets positiefs in zag?" Weer hief ik mijn schouders op, als teken dat ik het niet wist. "Die heeft vakantie." Mompelde ik toen maar. Perrie school voor de zoveelste keer vanavond alweer in de lach. Dankbaar pakte we de drankjes van de barman aan waarna we weer naar de vip lounge terug liepen. Ik had de drankjes amper op tafel gezet of Harry trok me al weer op schoot. Ik startte een gesprek met Niall, iets waar Harry het niet mee eens was aangezien hij er alles aan deed om me af te leiden. Hij kneep speels in mijn bovenbeen, friemelde aan de rand van mijn jurkje en drukte verschillende kusjes in mijn nek. "Harry! Laat dat.." "Zullen we dansen?" Vroeg hij me. "Stop je dat met knijpen?" Vroeg ik hem. "Ik kan niks beloven.." Nep-boos keek ik hem aan waarna hij mijn hand vastpakte en me mee trok naar de dansvloer. I Gotta feeling, that tonight's gonna be a good night!

Reageer (9)

  • secretly

    I think they are incredibly cute.
    echy een leuk verhaal, snel verder.

    1 decennium geleden
  • passionrose

    O my gaaaawd snel verder! X

    1 decennium geleden
  • Rissl

    Love is in the air!!!

    1 decennium geleden
  • NiallHazLoux

    Hazzabazza wil aandacht wbw

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen