Story one
PS: Let niet op de spellingsfouten
Het meisje met de knuffelbeer
Er was eens heel lang geleden een meisje dat altijd haar knuffelbeer mee had. Ze nam hem mee in bad en waste dan zijn vacht. Tot op een dag de vader van het meisje de beer afpakt en zei dat ze veel te groot was voor een beer en dat ze maar moest spelen met de poppen zoals alle andere meisjes, maar het meisje vond dat niet leuk. Ze wou haar beer terug. Daarom begon het meisje te wenen.
Toen er plots een elfje tevoorschijn kwam. Het elfje vroeg" Wat is er klein meisje?" Mijn papa heeft mijn beer afgepakt maar ik wil hem terug'" oo meisje toch" zei het elfje: " Ik ga je helpen om je beer terug te krijgen." Het elfje sprak een spreuk uit en plots hoorde het meisje haar deur open en dicht gaan. Het licht sprong plots aan en daar was haar vader met haar knuffelbeer in zijn armen. Hij liep naar haar toe en zei " Ocharme me meisje, heb je zoveel gehuilt om die beer?" het meisje knikte. Haar vader had medelijden met zijn dochter en met tegenzin zei hij" hier dan krijg je hem terug maar je moet me wel beloven dat je ook met de poppen gaat spelen zoals alle andere meisjes doen." oke papa" zei het meisje dankbaar en pakte haar beer uit de handen van haar vader en keek naar boven, daar zag ze het elfje. Het elfje keek nog een keer achterom naar het meisje en vloog vrolijk weg. Het meisje zei nog vlug " dankjewel elfje dat je me geholpen hebt om me beer terug te krijgen. ik hoop dat ik je nog eens zie als ik je nodig heb."
Ondertussen moest het meisje slapen van haar vader. Ze poetste haar tanden en deed haar pyama aan en ging daarna lekker in haar bedje liggen. Al snel lag het meisje in slaap met heer knuffelbeer in haar armen. Het meisje droomde verder van het elfje en haar beer die samen een avontuur beleefde. De volgende morgen werdt ze wakker met een lach op haar mond.
The end.
Er zijn nog geen reacties.