Foto bij De Auditie

''Frankie schiet eens op , ik kom nog te laat voor mijn auditie''. Frankie is de broer van Ariana. Opeens trapt Frankie op de rem, en begint te lachen. Ariana kijkt hem aan met een pokerface en raakt geirriteerd. ''Okee okee ik ga al ik ga al''. Ariana Glimlacht. na een tijdje rijden zijn ze eidelijk op sunset boulevard , dat is een plek in los angeles waar allenmaal studio's staan. Ariana stapt uit en begint een beetje zenuwachtig te worden. ''Zo daar zijn we dan '' zei frankie. ''ik ben zo zenuwachtig'' zei ariana zenuwachtig. ''Ari ik weet dat je het kunt je heb ook de auditie van broadway 13 gehaalt je haalt dit ook vast wel!'' Ariana lachte. ze liepen samen naar binnen en gingen in de rij staan. ''zijn wel veel mensen hier'' zei Frankie. ''maak me nou niet nog zenuwachtiger hoe meer mensen hoe minder kans''. ''ja dat is waar de kans is maar 1 op de iets van 9000 dat je de rol krijgt'' zei frankie. ''FRANKIE KAPPEN!'' . wat is u naam zei de vrouw achter de bali. ''Ariana Grande''. ze kreeg een nummer die ze op haar kleding moest plakken het nummer 60666. na heel lang wachten iets van 3 uur was ze eindelijk aan de beurt. ze slikte en gaf haar broer frankie nog snel een knuffel en daar ging ze dan naar haar auditie voor de nieuwe serie victorious. er stond een best wel dikke man in de deuropening op haar te wachten genaamd dan schneider hij schudde haar hand en groette haar. ''Tijd voor je auditie ben je een beetje zenuwachtig?'' ''nogal'' ''relax maar het komt wel goed'' ''je kan beginnen op 3...2...1... en start'' ariana startte haar auditie en het ging beter dan ze had verwacht. ze moest alleen nog een liedje zingen.
daar ging ze dan ze zong het lied higher die ze zelf had geschreven samen met een vriend van haar. na haar auditie vertelde dan schneider haar dat ze het bijzonder goed had gedaan en dat ze werd gebelt als ze door zou zijn

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen