heey schatjes
sorry maar hier komt mijn uitleg
ik kon gisteren niet schrijven want ik moest super veel opzoek werk doen voor school want heb vandaag een stamboom moeten maken en ik daar moesten je
- overgroot ouders
- opa en oma's
- zussen en broers van opa en oma's
- ouders
- tante en oom's
- nichten en neven
- mijn zus en ik
op staan en ook al hun geboorte datums en als ze zijn gestorven ook hun sterfdatum dus heel veel werk
en vandaag had ik school tot half 5 maar ik had eigenlijk pas een bus om 5 uur maar had die van half 6 omdat mijn vriendin was haar mobiel kwijt en die was ergens op de grond gevallen en die vonden we niet meer en die was net nieuw en dat was een blackberry dus heel duur en die was helemaal in schok en die huilde en alles ( maar iemand heeft hem gevonden en terug gebracht, na 1 uur pas maar oke) en toen had ik mijn bus van half 6 bijna gemist dus sanna (mijn vriendin) en ik rennen en we hadden hem net gehaald maar het vriendje van sanna stuurt opeens zo van ik moet me u praten en ik vroeg iets daarna of hij nog iets terug had gestuurd en toen begon sanna te huilen en die laat haar sms lezen en het blijkt dus da alexander ( haar vriendje ) zei dat hij een break wouw dus nu is het uit tussen sanna en alexander en ik moest haar troosten en toen ik eindelijk thuis was ( 6 uur) moest ik nog eten en u ben ik dus voor jullie een stukje aan het schrijven.
lots of love en hopelijk vergeven jullie het mij xxxxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen