Foto bij 16. The Night

'Welcome,' glimlachte Harry toen hij de voordeur opende. Hij trok me voorzichtig mee naar binnen en sloot de deur weer achter. 'My sister is out, and I think mum went to bed. So we're alone.' Hij gooide de sleutel in een laatje en trok zijn jas uit. Ik slikte. Wilde ik wel met hem alleen zijn. Ik volgde zijn voorbeeld en hing mijn jas op de kapstok. Ik liep achter Harry aan de woonkamer in. Het was inmiddels half één en ik voelde me doodmoe. 'Harry, I am really tired. Do you mind if I go to bed?' 'Of course not. I going either,' zei hij. Ik glimlachte even. Harry deed al het licht in de woonkamer uit waardoor ik plots in het donker stond. 'Harry?' vroeg ik zachtjes. 'I'm here,' hoorde ik zijn stem vlak bij me. Zijn had gleed in die van mij en hij begeleidde me mee naar boven. Daar knipte hij het licht aan. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen om ze aan het licht te laten wennen. Het was een vrij normale jongenskamer. Er stond en twijfelaar, een kast en een bureau. En natuurlijk een stapel kleren. 'I don't have my PJ's with me right now,' zei ik. Harry liep naar zijn kast en pakte een groot shirt. Hij gooide het in mijn richting en onhandig ving ik hem op. 'Thanks...' 'I'll change in the badroom,' zei Harry. Hij verdween en snel kleedde ik me om. Het shirt kwam net over mijn kont heen. Ik trok het elastiek uit mijn haren en deed het elastiekje rond mijn pols. De deur ging open en Harry kwam in alleen een boxer de kamer binnen. Ik voelde hoe rood ik werd en wende snel mijn gezicht af. 'You can sleep in the guestroom, or in my bed,' zei Harry. 'I'll sleep with you,' zei ik zachtjes. Harry glimlachte en sloeg de dekens open. Hij kroop in bed en ik besloot maar gewoon naast hem te gaan liggen. 'Sweet dreams,' fluisterde Harry. 'Sweet dreams,' herhaalde ik. Harry knipte het licht uit en we waren weer omhuld door duisternis. Ik lag op mijn rug naar het plafond te staren. Ik voelde de warmte van Harry's lichaam naast me. Ik was weer klaarwakker en wist dat ik niet meer in slaap kon vallen. Ik draaide me op mijn zij zodat ik met mijn rug naar Harry toe lag. Ik sloot mijn ogen en probeerde nergens aan te denken. Het lukte niet. Harry spookte door mijn hoofd. 'Olivia? Are you sleeping already?' vroeg Harry's zachte stem naast me. 'No,' fluisterde ik terug. Ik draaide me op mijn andere zij zodat ik Harry weer aan kon kijken. 'Are you happy?' vroeg Harry me. Ik kon zijn gezicht net onderscheiden in het donker. 'I guess,' beantwoordde ik zijn vraag. 'You're not sure?' 'Well, I am more happy than half a year ago,' zei ik. 'I have friends, for the first time in my life,' verduidelijkte ik mezelf. 'But why aren't you completely happy then?' 'I miss my dad,' fluisterde ik zachtjes en ik sloot mijn ogen even. Harry legde zijn hand op mijn arm en wreef er geruststellend over. 'I'm sorry,' fluisterde hij zachtjes. Ik knikte en opende mijn ogen weer. 'Are you happy?' vroeg ik hem toen. 'Almost,' antwoordde hij. 'Why not completely happy?' herhaalde ik zijn vraag. 'Well, there is this girl, and I really, really like her. I want to become her boyfriend. Ik want her to be mine.' Ik slikte. 'I guess this girl wants the same, but she's scared,' fluisterde ik zachtjes. 'She's scared that he will leave eventually. That her heart will be broken for the second time.' 'Well, I like this girl so much, I can't imagine my life without her.' Ik sloot mijn ogen weer en wist niet wat ik moest zeggen. 'But she's so special, that I'll wait for her, untill she's ready.' Ik opende mijn ogen weer en glimlachte even. 'Thank you, Harry.' Hij sloeg zijn armen om me heen en trok me tegen me aan. Ik glimlachte en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Sweet dreams.' 'Sweet dreams.'

'Good morning beautiful.' Zijn krullen kietelden tegen mijn wang en zijn adem streek langs mijn huid. Zijn stem klonk schor. Ik opende mijn ogen en knipperde een paar keer tegen het licht. 'Good morning,' glimlachte ik. Ik was in lange tijd niet zo lekker wakker geworden. Mijn hoofd rustte op Harry's gespierde borst en zijn armen lagen rond mijn middel. Ik wilde nog niet uit bed. Ik wilde in zijn armen blijven liggen. 'You hungry?' Ik dacht even na over die vraag en voelde toen mijn maag knorren. 'Yeah,' glimlachte ik. Harry drukte voorzichtig een kus op mijn haren en kroop het bed uit. Ik miste zijn warmte meteen. 'I'll be richt back,' beloofde hij me voor hij de kamer uit liep. Ik trok de dekens iets verder over me heen en sloot mijn ogen weer. Ik had in tijden niet zo lekker geslapen. Mijn vader was in geen een droom voorgekomen en ik was niet wakker gemaakt door of mijn moeder of mijn wekker. Veel sneller dan verwacht kwam Harry weer terug. Hij zetten een dienblad op het bed met twee croissantjes, een glaasje jus d'orange en een roos. Met een glimlach pakte ik de roos op en rook er even aan. Harry kroop weer naast me in bed en ik legde mijn hoofd weer terug zijn borst aan. 'I like you, Harry,' fluisterde ik toen zachtjes, mijn ogen op de roos in mijn handen gefixeerd. Het was de eerste keer dat ik deze woorden hardop uitsprak. Ik keek tussen mijn wimpers door naar Harry, die een grote glimlach op zijn gezicht had liggen. Ik drukte me op mijn ellebogen omhoog en keek hem beter aan. Ik beet even op mijn lip, maar nam toen het besluit. Ik leunde naar voren en sloot mijn ogen. Zijn adem streek langs mijn lippen. Zijn vingers gleden over mijn wangen en toen voelde ik zijn lippen op die van mij. Ik haalde die van mij er weer van af en opende mijn ogen. Ik keek naar Harry. Zijn smaragdgroene ogen straalden, wat mijn hart een sprongetje liep maken. Ik wist het zeker. Ik vond Harry leuk!

Sorry dat het zo lang duurde. Ik zit midden in mijn examenweek. Maar volgende week is het vakantie, en dan zal ik weer meer gaan schrijven! X

Reageer (4)

  • Niallerslove

    Jaaaaaaa eindelijkkk

    7 jaar geleden
  • LauraAime1D

    Whooo!! Finally!! xxx

    1 decennium geleden
  • likelove

    JA EINDELIJK OMG YES *le me danst*

    1 decennium geleden
  • ThatsJustMe

    waaaaaaah!! finally they kissed :D x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen