The seven doors 12
Foto is van jongen die als page gekleed is. alleen ietsje jonger en ni op de achtergrond letten!
Dara was ondertussen stilletjes om de jongens heen gelopen naar een reusachtige eik. Opeens was ze verdwenen. Rodza was de eerste die het opmerkte. Net op het moment dat hij de andere op de hoogte bracht, verscheen Dara weer. Ze leek behoorlijk van streek: "Ze zijn door D1 gekomen!" Ineens werd er langs alle kanten geroepen: "Dat klopt dus!", "Misschien is alles nog niet verloren!" En zo ging het nog wel even door. "STILTE!" riep Dara. De jongens keken naar haar net als al de rest. "Wie zijn jullie?" vroeg Dara aan de jongens. "Ik heet Arthur," zei de page, "en dat is een ordinaire stroper." Arthur keek grimmig naar de andere jongen. "Ik heet Skipper en ik had honger, iets dat jij niet kent: denk ik," riep de andere jongen terug. Ze zouden elkaar weer zijn aangevlogen als Dara niet tussenbeide was gekomen. "Jullie zijn hier niet meer op het domein van één of andere mens dus ik wil niet dat daarom gevochten wordt en voor de duidelijkheid er wordt hier ook niet gestroopt!" De jongens knikten, verbaast over het feit dat een dier kon spreken en dan nog eens bevelen gaf ook. "Nog één vraagje. Kent iemand van jullie Merlijn?"
Reageer (2)
VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEER
1 decennium geledenOOOOOO. Arthur en dat zwaard in de rots! Wel..., J. Timberlake spreekt de stem in in Shrek :'D En .. Peter? ):
1 decennium geledenOke, Arthur is ook goed! 'Hé!' Ja, will is terug En Gill HAPPY-HAPPY-HAPPY zijn