Goddamnit friend, I am bored
So I started already~
I can change tho
Hope you guys don't mind me ; 3 ;

Laura Deyso zegt: Dus we spreken af na school? Met die ene jongen uit V3c? en wrm hij?

Asuna Manake~ desuu zegt: Jep. Hij had wat tegen je te zeggen, zei hij. Idk, vraag hem :p

Laura Deyso zegt: mkay, zou het wat te maken hebben met die rare ontmoeting van eergisteren? Ik zag hem door de straat hollen, hij leek op zoek naar iemand

Asuna Manake~ desuu zegt: hoe moet ik weten wat hij daar doe?

Asuna Manake~ desuu zegt: doet*

Laura Deyso zegt: idek anymore welp let's just focus on the meeting

Asuna Manake~ desuu zegt: Is goed :3
Asuna Manake~ desuu is net offline gegaan op Whatsapp.
--
Laura zuchtte. De dag zou niet lang duren, maar ze zag er niet heel erg naar uit. Die ene jongen had ze vaker gezien, terwijl ze van klas naar klas liepen. Hij had haar gevolgd. Ze had geen idee waarom, though. Snel pakte ze haar tas in, met haar lunch voor de enige pauze die dag. Snel propte ze het laatste stuk toast in haar mond en rende naar buiten om op haar fiets weg te rijden. "Waarom, Felix?" mompelde ze terwijl de wind naast haar gezicht vloog.
Wiskunde, parabolen, algebra. Bleh! In het eerste uur was ze meteen al moe van de dag. Ze pakte het enige plekje in de hoek bij het raam achterin, en keek naar buiten. Ze was niet laat, de meeste kinderen stroomden langzaam naar binnen. Een stem maakte haar wakker uit haar gedachten.
"Laaauura!" snel draaide de brunette haarzelf om, alleen een blond meisje rechts van haar te zien. "Geen bril vandaag?" Asuna legde haar hoofd op haar schouder, en Laura grinnikte. "Nope, eindelijk lenzen!" Asuna cheerde. "Zonder bril zie je er enorm cool uit, alleen een beetje grote ogen, meid." zei ze lachend. Laura glimlachte. Asuna was altijd enorm blij, ze kon gewoon bij elke gelegenheid positief denken. Zelfs toen haar oma plotseling overleed. "En?" vroeg Asuna nieuwschierig. Laura keek weer op. "Wat?" "Nou, weet jij iets van die ene Felix dude?" Haar gezicht keek teleurgesteld toen het meisje haar hoofd rustig schudde. "Ik heb geen flauw idee wat hij ons zou moeten vertellen. Het zou vast wat belangrijks zijn geweest, maarja." Asuna zuchtte. Wachten dan maar.

Reageer (1)

  • magicxstory

    Iz dis tha begginning :D ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen