021
Collin's p.o.v.
Ik zag Rachel op staan en moest me bedwingen niet gelijk als een gek achter haar aan te rennen. Waarom had ze me niet aangekeken nog? Waarom gedroeg ze zich zo raar? Verward staarde ik voor me uit en stond toen op. Niemand vroeg aan mij wat ik ging doen dus ik hoefde gelukkig geen smoesje te verzinnen. Toen ik de kantine uit was keek ik wild om me heen, om te zien hoe ze net via de deuren naar buiten liep. Ik volgde haar, gedreven door vragen naar buiten.
Toen ik eindelijk dicht bij genoeg was pakte ik haar arm vast. Geschrokken draaide ze zich om en legde haar hand op haar hart. ''Collin je liet me schrikken.'' verzuchtte ze en ik keek haar met een egale blik in mijn ogen aan. ''Sorry. Dat was niet mijn bedoeling..'' zei ik kalm en ik liet haar los. Ze keerde haar blik gelijk van me af en stond maar een beetje onwennig voor me. ''Sorry.. Ik denk dat ik in de war ben.. Ik dacht dat..'' mompelde ik en ik keek haar onderzoekend aan. Ze keek me met een glimlachje aan dat er niet gemeend uit zag. ''Dat wat? Wij iets waren alleen omdat ik je gisteren heb gezoend?'' sprak ze en haar blik veranderde, en ik kon het niet zo snel plaatsen. Verward knikte ik. ''Ja. Ik dacht.. Ik bedoel.. Er is iets tussen ons Rachel. Dat kun je niet ontkennen. Dat heb je gemerkt gisteren!'' zei ik en ik moest mijn best doen om mijn stem niet over te laten slaan. Ze stootte een minachtend grinnikje uit. ''Er was iets tussen ons. Een kus. En dat is alles. Ik ben met Seth, en ik ben niet van plan om hem te verlaten vanwege een kus.'' zei ze arrogant en woedend keek ik haar aan. ''Begrijp je het dan niet? Wij horen bij elkaar! Je moet hem verlaten voor mij!'' riep ik wanhopig. Ze rolde met haar ogen en schudde haar hoofd. ''Jongen, je hebt het hoog in je bol. Ik ga naar binnen, naar mijn vriendje.'' zei ze langzaam en ze keek me met diezelfde arrogante blik aan. Ik beet kwaad op mijn lip en snoof even. ''Okee. Ga dan als je zo graag wilt.'' siste ik. Ze knikte en liep weg. Daar ging mijn kans op geluk..
Ik liep naar het muurtje toe en voelde hoe de warme zonnestralen op mijn gezicht vielen. Ongelovig schudde ik mijn hoofd. Ik heb het beëindigd voor het ook maar kon beginnen. Ik krijg haar nooit.. ''Waarom is ze niet bij mij?'' vezelde ik teleurgesteld. ''Wie?'' hoorde ik een stem zeggen en geschrokken keek ik op om Quil te zien staan. ''N-Niemand..'' mompelde ik en met een wenkbrauw opgetrokken kijk hij me aan. Hij had een bekertje koffie in zijn handen en kwam naast me zitten. ''Dude, je kan het me zeggen. Girl trouble? Je brother helpt je wel.'' zei hij met een grijns en ik zuchtte. Ik steunde met mijn ellebogen op mijn benen en liet mijn hoofd in mijn handen zakken. ''Het is niet zomaar girl trouble Quil. Het is inprent trouble.'' mompelde ik. Het was even stil naast me en ik keek hem aan.
Met de koffie aan zijn lippen gezet maakte hij een gebaar dat ik verder moest vertellen en weer zuchtte ik. ''Ik ben ingeprent op Rachel..'' zei ik zacht. ''En ik heb haar gister gezoend.'' Ik hoorde een proest geluid naast me en zag dat Quil zijn koffie had uitgespuugd van verbazing. ''Rachel? Rachel van Seth? Nieuw meisje? Hot chick?'' vroeg hij en ik rolde met mijn ogen. ''Ja die Rachel. En ik heb het verpest.'' Langzaam kwam ik weer overeind zitten en hij keek me twijfelend aan. ''Ik denk het ook. Want ze is nog steeds bij Seth.'' Kwaad keek ik hem aan. ''Geez, bedankt voor de opbeurende woorden!'' riep ik kwaad. ''Hee hee! Chill gozer. Ik heb denk ik wel een plan dat kan werken.'' zei hij met een grijnsje.
Reageer (1)
This is some awesome shizzle, dude. Keep on going!
1 decennium geleden