005. Axelle Sophie Maene
Eenmaal iedereen ingecheckt was, liepen we door naar het vliegtuig. Toen we door de tunnel liepen, en ons ticket lieten zien. Liepen we door en zochten onze plaatsen. Ik zat naast Amelia ergens in het midden en de andere meiden rechts naast ons. 'Ik zit aan het gangpad!' riep Amelia luid door het vliegtuig. Ze kreeg een vuile blik toegeworpen van een vrouw die in een tijdschrift aan het lezen was. Ik legde snel mijn hand op haar mond zodat ze niet iets zou roepen naar de vrouw, want haar kennende.. We liepen door et vliegtuig in een rijtje naar onze plaatsen en gingen zitten. Amelia begon meteen in haar tas naar iets te zoeken, wat weet ik niet. En ik nam mijn iPhone uit mijn handtas. We waren weer sociaal bezig ze. In mijn ooghoeken zag ik dat er iemand naast mij kwam zitten. Ik keek opzij en zag een jongen zitten met vuilblond haar en een beanie op. 'Hey.' zei ik tegen hem. 'Hey', zei hij terug. Ik draaide me weer naar Amelia omdat die me aantikte. 'Wat is er?' vroeg ik haar. 'Laten we deze test doen!' zei ze enthousiast terwijl ze een of ander tijdschrift vasthield. 'Okey. Stel de vragen maar!' zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Deze meid was altijd zo blij dat je er zelf ook blij van werd. Dat was het leuke aan haar. 'Oké, vraag 1: Wat is het allerliefste dat een jongen voor jou zou kunnen doen? A, een liedje voor me zingen zoals Justin Bieber, of B, mijn schooltas vol met hele zware boeken dragen?' 'Ooh, Am ben je nu serieus?' zei ik met een zucht. 'Je moet gewoon antwoorden op de vraag Axelle.' antwoordde Amelia. 'Euhm, A dan.' zei ik zuchtend. 'Oké, vraag 2; Je vriend en je BFF zijn op dezelfde dag jarig. Wat nu? A, ik ga natuurlijk feesten met haar; of B, ik vier het met hem, zij snapt dat wel.' 'Aah, wat zijn dat nu weer voor vragen?' zei ik geërgerd. 'Ax, antwoord nu gewoon!' zei ze gefrustreerd. 'B dan!' zei ik. 'Ooh, je zou naar hem gaan en niet naar ons!' zei Chloé verontwaardigd. 'Hey how, ik heb er geen dus ik kies voor jullie! Ik zal er wel voor zorgen dat jullie niet op dezelfde dag verjaren!' zei ik met een glimlach. 'Dan is het goed.' zei Chloé. 'Allee, vraag 3; welke testen in joepie maak je altijd het eerst? A, die over vriendschap of B, die over jongens en liefde?' vroeg Amelia weer. 'Dat is niet echt moeilijk omdat jij altijd als eerste die van jongens en liefde vraagt hé! Dus B.' zei ik. 'Oke, je bent klaar voor een relatie..' 'Wow, daar moet ik blij me zijn?' onderbrak ik haar. 'Shhhtt, ik ben bezig,' zei Amelia, 'Klaar voor een relatie, jij staat te springen om een relatie te hebben met een toffe jongen. Handjes vasthouden, lange kussen, romantische gesprekken, je kunt niet wachten om het allemaal te beleven en dan vooral met die ene speciale jongen.' 'Wow, ja ik sta echt te springen!' zei ik sarcastisch. 'Fasten your seatbells, please.' werd er omgeroepen. 'Dat werd tijd.' mompelde Amelia. 'Zeur niet zo, mopperkont' grinnikte ik. 'Ik ben geen mopperkont!' antwoordde Amelia verontwaardigd terwijl ze tegen mijn bovenarm sloeg. 'Dankje.' grinnikte ik. Ik voelde hoe het vliegtuig in beweging werd gezet.
Please, let everything be alright.
Het spijt me echt verschrikkelijk...
Reageer (1)
Verder gaan c
1 decennium geleden