Daan
we zatten op mijn bed en hadden een foto gemaakt en op twitter gezet.
er kwamen al aardig wat reacties binnen:
ahh jullie zijn lief samen
omg jaloers op dat meisje maar ze passen wel goed samen
ze zijn cute samen
Daan en Melissa for ever
en nog wel meer van dat soort tweets ik maakte er foto's van.
dan nog 1 ding het moest tt worden dus bedachten we een goede tt en kwamen op DaanlovesMelissa.
binnen enkele minuten was het tt en daar maakte ik ook foto's van.
vanavond kwam de rest wel, nu eerst maar eens met Melissa een filmpje kijken.
ik mocht er 1 uit kiezen dus koos ik voor the box sorrt horror film.
Melissa schrok en ik vroeg of ze op mijn schoot wou komen zitten voor het geval het eng werd.
en dat vond ze een goed idee.
elke keer als het eng werd draaide ze zich naar me toe en deed haar hoofd tegen mijn borst en als het enge stukje was af gelopen keek ze weer verder tot het volgende enge stukje.
na dat de film was afgelopen riep mijn moeder of we Banjer even wou de uitlaten ik keek Melissa vragend aan en die knikte niet dat ik veel anders had verwacht aangezien ze heel veel van Banjer houd.
we klikte Banjer aan de riem en liepen een rondje door het park zodat die even los kon lopen.
samen gingen we op een bankje zitten en keken hand in hand na Banjer die druk aan het spelen was met een andere hond.
onder tussen was het al weer 5 uur en moest Melissa naar huis dus liepen we terug.
na het eten ging ik meteen weer verder met mijn plan.
het was echt een master plan die ik morgen ging uit voeren Cindy kreeg zeker spijt van wat ze gedaan had!
jongens het volgende deel is ook het laatste deel dan begin ik een nieuw verhaal weet nog niet waarover enzo maar ik kan nu niet zoveel meer met dit verhaal.
Reageer (2)
Leukk(: is niet erg! Doe maar snel verder en dan snel het volgende verhaal(:
1 decennium geledenleuk doe snel nog het laatste stukjee en snel door!!
1 decennium geleden